Akcja!

Sposób na BEZSENNOŚĆ – medytacja prowadzona “Sen Zasypianie”

Oceniony 5.00 na 5 na podstawie 1 oceny klienta
(1 opinia klienta)
Obserwujjuż ObserwujeszRemoved from wishlist 4

Medytacja prowadzona “Sen Zasypianie”, jeden z naturalnych sposobów radzenia sobie z bezsennością – korzystając z nagrania zredukujesz napięcie, a koniec nagrania to afirmacje mp3, które trafiają do Twojej Podświadomości już w czasie snu…

Mp3 Download

Czas trwania: 83 minuty
Jakość: Hi-Fi 224 kbps
Rozmiar: 138 Mb
Zawiera lektora: Tak
Zalecane słuchawki: Tak

28.70 18.71

days
0
0
hours
0
0
minutes
0
0
seconds
0
0

Jaki sposób na bezsenność jest najlepszy? Jeśli masz problem z bezsennością, to zapewne poznajesz coraz to nowe sposoby radzenia sobie z bezsennością – które są najlepsze? Jeżeli nadal szukasz, to znaczy, że najlepszy sposób na bezsenność jeszcze nie został przez Ciebie sprawdzony. Może to właśnie ta medytacja prowadzona pomoże Ci zasnąć

Niektórzy tak mają, że kładą się spać, chcą zasnąć, ale kręcą się w łóżku, albo myśli ganiają po wszystkim co możliwe… a sen nie przychodzi.

I właśnie na taką chwilę jest

Sposób na bezsenność

medytacja “SEN ZASYPIANIE”

Ta medytacja prowadzona jest tak skonstruowana, żeby pozwolić Ci zasnąć bez obawy, że na końcu usłyszysz wezwanie do powrotu z pełnią energii.

W tej medytacji masz zasnąć w czasie jego słuchania.
(Jeśli ciekawi Cię tekst medytacji – posłuchaj go na długo przed snem).

Możesz słuchać bez słuchawek, w dowolnej, wygodnej dla Ciebie pozycji (w słuchawkach raczej nie śpi się dobrze, ale jeśli otoczenie nie daje spać, to… wiadomo)

Sen Zasypianie – struktura

To, co najczęściej powstrzymuje nas przed zaśnięciem, to…

stres

i ma on najczęściej dwie bezpośrednie przyczyny:

  • niefizyczną, myśli i uczucia związane z minionym dniem lub wcześniejszymi wydarzeniami, przekonaniami
  • fizyczną – napięcie utrzymujące się w ciele

Korzystając z medytacji “Sen Zasypianie”, z tego sposobu na bezsenność, zredukujesz stres poprzez przypomnienie sobie wydarzeń minionego dnia i rozluźnienie ciała. Koniec medytacji to afirmacje, które trafiają do Twojej Podświadomości (już w czasie snu) budując lub wspierając Twoją wewnętrzną postawę.

Pamiętaj: Ta medytacja prowadzona skierowana jest do osób cierpiących na bezsenność, osób chcących łatwiej zasypiać, stąd:

Cel główny

medytacji na bezsenność:

zasypianie w czasie (!) nagrania

Cele szczegółowe medytacji “Sen Zasypianie”:

  • oczyszczenie Podświadomości ze stresu minionego dnia;
  • relaks ciała;
  • wsparcie dla poprawy zdrowia – w końcowej części medytacji są afirmacje dla zdrowia. W tym czasie Twoja świadomość powinna już odpłynąć do krainy snów, a afirmacje trafiają do Twojej Podświadomości. Nauka w czasie snu jest ciekawą ideą, a Podświadomość dobrze przyjmuje ogólne przekonania, cechy i wzorce zachowań.

Pamiętaj:
Masz zasnąć w trakcie nagrania, więc poinformuj wcześniej o tym swoją Podświadomość.

Jeśli czujesz, że wcześniej miałeś lub miałaś problem z bezsennością, to na czas wieczornej sesji z tym nagraniem, zapomnij o tym, co było wcześniej. Ważne jest to, co jest teraz. Twoja przeszłość doprowadziła Cię do Teraz, a teraz tworzysz to, co będzie później. Jeśli trudno Ci uwierzyć, że z dnia na dzień możesz poradzić sobie z bezsennością, to przynajmniej załóż, że możesz mieć w sobie całą wiedzę o tym, jak pokonać bezsenność i podążaj za instrukcjami w medytacji.

Zaplanuj wcześniej, jak długo chcesz spać. Poczuj, że możesz tak długo spać, jak chcesz. Jeżeli intuicja podpowiada Ci, że to za długo – sprawdź, dlaczego tak czujesz i przekonaj Podświadomość, że to OK, albo zmień ustaloną ilość czasu na sen.

Medytacja na bezsenność

  1. Zdecyduj, że teraz jest czas na sen i regenerację sił fizycznych i psychicznych. Jeśli coś Cię nurtuje, coś masz do przemyślenia: zaplanuj, że przemyślisz to następnego dnia.
  2. Ustaw odpowiednią głośność urządzenia odtwarzającego tak, aby dobrze słyszeć, ale żeby nie przeszkadzało w zasypianiu. Wyłącz powtarzanie utworu. Jeśli słuchasz na komputerze niech jego uśpienie/wyłączenie nie budzi Cię swoim sygnałem.
  3. Przyjmij wygodną pozycję, taką, która jest dla Ciebie najwygodniejsza przy zasypianiu. Pozycję możesz zmieniać w trakcie słuchania.
  4. Podążaj za moim głosem. Pamiętaj, że celem tego nagrania jest Twoje zaśnięcie, Twój zdrowy sen i taka niech będzie Twoja motywacja. Masz zasnąć W TRAKCIE nagrania, w najlepszym dla Ciebie momencie. Jeśli chcesz sprawdzić, co jest w nagraniu – posłuchaj go w ciągu dnia, kiedy nie musisz spać do rana.

Uwagi do medytacji 

Być może nie potrzebujesz dużej ilości snu i na siłę chcesz równać do “średniej”. W takim przypadku rozważ możliwości snu polifazowego.

Jeśli chcesz podzielić się swoim refleksjami lub zasugerować zmianę do tej medytacji lub coś więcej – napisz w komentarzu do nagrania.

Masz problem z bezsennością?

Medytacja prowadzona “Sen Zasypianie” to naturalny sposób na bezsenność, który poprowadzi Cię do najbardziej naturalnego zasypiania jaki możesz sobie wyobrazić.

Spokojnego Snu!
Paweł R. Stań

Bezsenność Wiki

1 review for Sposób na BEZSENNOŚĆ – medytacja prowadzona “Sen Zasypianie”

5.0
1
0
0
0
0

Tylko zalogowani użytkownicy, którzy zakupili ten produkt mogą dodać ocenę i komentarz.

  1. Oceniony 5 na 5.

    Sylwia (zweryfikowany)

    Nagranie spełnia w 100% swoje zadanie. W stresujących momentach mojego życia utwór pomagał mi zasnąć i zregenerować się podczas snu. Rano budziłam się bardziej wypoczęta i z chęcią do działania a nie wegetowania. Skuteczniejsze niż tabletka nasenna. POLECAM

Podobne Produkty

już ObserwujeszRemoved from wishlist 0
Akcja!
Oddech Zdrowia – Afirmacje
days
0
0
hours
0
0
minutes
0
0
seconds
0
0

Oddech Zdrowia – Afirmacje

17.70 7.90
już ObserwujeszRemoved from wishlist 0
Akcja!
Trening Autogenny 2 – Odczuwanie Ciepła
days
0
0
hours
0
0
minutes
0
0
seconds
0
0

Trening Autogenny 2 – Odczuwanie Ciepła

9.70 7.70
już ObserwujeszRemoved from wishlist 3
Akcja!
Afirmacje Uzdrawiania (afirmacje mp3)
days
0
0
hours
0
0
minutes
0
0
seconds
0
0

Afirmacje Uzdrawiania (afirmacje mp3)

18.70 9.21
Rejestracja Nowego Użytkownika
Resetuj Hasło