Regulamin

Regulamin sklepu Prekognicja.pl

  1. Właścicielem sklepu działającego pod adresem
    www.Prekognicja.pl
    jest
    Paweł R. Stań
    91-087 Łódź
    ul. Wapienna 49/51 lok. 62
    Rachunek bankowy: 48 1140 2004 0000 3102 1522 2274
  2. Sklep internetowy Paweł R. Stań prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet przez stronę www.Prekognicja.pl
  3. Warunkiem dokonania zakupu jest akceptacja niniejszego regulaminu.
  4. Do złożenia zamówienia dla nagrań Mp3  niezbędne jest podanie swojego imienia i adresu e-mail. Dane kontaktowe służą do przesyłania informacji związanych z produktami i są konieczne do pobrania zamówionych produktów cyfrowych.
    Zamówienie można złożyć jako Gość, lub zakładając konto Klienta. Należy wówczas wypełnić formularz podając swoje dane osobowe oraz adres e-mail, login i hasło, przy pomocy których będziesz mieć dostęp do sklepu.
  5. Klient lub Klientka zakładając konto w sklepie Paweł R. Stań wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia oraz uzyskania pełnych informacji o dostępnych produktach i usługach. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 3 i 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne. Użytkownik ma prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania.
  6. Złożenie zamówienia jest potwierdzane poprzez wiadomość e-mail zawierającą dane zamówienia i zamawianych produktów.
  7. Przyjęcie zamówienia do realizacji rozpoczyna się w momencie wpływu środków na nasz rachunek bankowy. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem zewnętrznych operatorów płatności.
    W przypadku płatności online poprzez firmę Dotpay.pl, Transferuj.pl, PayPal zamówione produkty elektroniczne są dostępne w ciągu kilku minut.
  8. W przypadku nieopłacenia zamówienia w ciągu 7 dni, zamówienie zostaje automatycznie anulowane.
  9. Produkty fizyczne są wysyłane w ciągu 2 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym (koszt produktu + koszt przesyłki).
  10. Zamówione produkty do pobrania są w postaci pliku skompresowanego *.ZIP – wystarczy rozpakować archiwum dowolnym programem do archiwizacji danych, np. darmowym 7-Zip. Klient może pobrać zamówiony produkt w ciągu 7 dni maksymalnie 10 razy.
    Produkty do pobrania (Mp3 download, ebooki itp.) mogą zostać również wysłane na nośniku fizycznym (CD, DVD). W takim przypadku przed dokonaniem płatności należy się skontaktować z administratorem sklepu w celu uzgodnienia kosztów przesyłki. Jeżeli na stronie produktu jest podany koszt wysyłki, to dotyczy on wysyłki na terytorium Polski.
  11. W przypadku stwierdzenia przez nas wady lub braku towaru w już opłaconym zamówieniu niezwłocznie informujemy o tym fakcie Klienta lub Klientkę. Wartość brakujących produktów jest zwracana na wskazany rachunek bankowy. Klient ma również prawo do rezygnacji z całego zamówienia jak również wybrania innych produktów.
  12. Towar pakowany jest w kopertę ochronną bądź paczkę i wysyłany rejestrowaną przesyłką poleconą za pośrednictwem Poczty Polskiej.
  13. Wysyłki zamówień dokonywane są od poniedziałku do piątku.
  14. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone. W przypadku zaginięcia przesyłki zgłaszana jest reklamacja do spedytora, który rozpatruje ją zgodnie ze swoimi procedurami. Po potwierdzeniu zaginięcia listu/paczki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji do Klienta wysyłane jest ponownie zamówienie bądź zwracana jest dokonana za nie płatność. Termin rozpatrzenia zaginięcia przesyłki zależy od regulaminu spedytora. Wynosi od 2 tygodni do 3 miesięcy.
  15. Nie ponosimy odpowiedzialności w przypadku, gdy dane adresowe podane przez Klienta są błędne lub niepełne. Ponowne wysłanie, zamówienia po otrzymaniu przez nas zwrotu przesyłki, jest możliwe po dokonaniu powtórnej wpłaty za wysyłkę oraz pokryciu kosztów związanych z dostarczeniem zwrotu. To samo dotyczy przypadku, gdy Klient nie odbierze w terminie przesyłki i zostanie ona odesłana.
  16. Zamówienia realizowane są na terenie całej Polski jak również Świata. W przypadku wysyłek zagranicznych pobierana jest opłata według ustalonej przez spedytora stawki. Klient jest informowany o koszcie wysyłki i dokonuje przedpłaty stosownej kwoty.
  17. Klient odbierając przesyłkę jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu, śladów otwierania itp.. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności pracownika firmy spedycyjnej Protokołu Reklamacji.
  18. Każdy Klient może w ciągu 17 dni zrezygnować z zamówionego produktu i zwrócić płytę CD lub plik Mp3 bez podania przyczyny. Zakupione produkty cyfrowe można zwrócić w ciągu 17 dni od momentu umieszczenia ich w Panelu Klienta, o ile nie zostały odtworzone. W przypadku produktów na płytach CD zwrot nie jest możliwy po otwarciu zapieczętowanego opakowania. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) pobranie produktu cyfrowego z Panelu Klienta jest równoznaczne jego odtworzeniem. W przypadku zwrotu prosimy o kontakt mailowy mind[na]prekognicja.pl z podaniem numeru zamówienia i numeru konta bankowego, na który ma być dokonany zwrot. Pieniądze za produkt zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych na rachunek bankowy Klienta. Patrz: Polityka zwrotów
  19. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego.
Akcja! Afirmacje 7 Czakr (Plakat, 2 wersje – dla kobiety i mężczyzny)
7.00 5.70
Dodaj do koszyka
3
0
Trening Autogenny Schultza 1-6 (komplet nagrań)
5 z 5
29.0033.00
Wybierz opcje
12
3
Miłość to TY (relaksacja tylko dla kobiet)
3
0
Register New Account
Reset Password