- 28%

Pokochaj Siebie THETA KAIZEN (medytacja z oddechem i afirmacją)

ObserwujDodano do ObserwowanychUsunięto z Obserwowanych 0

Pokochaj Siebie THETA KAIZEN – z tym albumem przywrócisz Miłość do Siebie, lub zbudujesz ją od podstaw. Medytacja z oddechem. Praca z afirmacjami.

Mp3 Download

Czas trwania: 64:40 (5 utworów)
Jakość: Hi-Fi 320 kbps
Rozmiar: 155 MB (1 plik ZIP)
Zawiera lektora: Tak
Zalecane słuchawki: tak, wymagane

24.97 17.99

days
0
0
hours
0
0
minutes
0
0
seconds
0
0

Pokochaj Siebie THETA KAIZEN – album budujący i odnawiający dobrą relację ze sobą. Teraz jest ta chwila zatrzymania i zadania sobie tego pytania: “czy na pewno kocham siebie?”

KAIZEN najprościej opisać, jako sposób osiągania celu małymi krokami. Nie wspinasz się od razu na szczyt – to może zniechęcać do drogi. Skupiasz się tylko na jednym, małym kroku – takim, który możesz wykonywać bez napięcia, spokojnie.

Czuć siebie

Podczas korzystania z tego albumu nie ograniczasz się jedynie do słuchania. Przede wszystkim masz odczuwać! Zaczynasz od czucia swojego ciała, rozluźnienia ciała, sprawiasz, że odczuwasz i zauważasz ciało, myśli i uczucia. I obserwujesz je.

W czasie pierwszej i kolejnych sesji masz być jak gładka powierzchnia wody w bezwietrzny dzień. Na powierzchni wody nic się nie dzieje, jest tylko spokój. I kiedy to masz, wtedy słyszysz afirmację: czy kochasz siebie?

Afirmacja jest wtedy jak mały kamyk wrzucony do wody – na powierzchni tworzą się fale i rozchodzą się kręgami, aż nie odbiją się od czegoś i nie wrócą…

Twój cel w “Pokochaj Siebie”

Twoim celem w czasie pierwszej sesji jest tylko obserwowanie tego, co dzieje się w Twoim ciele, w Twoich myślach i uczuciach. Nic nie robisz. Tylko obserwujesz ciało – jeśli tworzą się gdzieś napięcia, skurcze, to rozluźniasz te miejsca. Jeśli Twój Umysł chce odpowiadać, polemizować, wyrażać swoje zdanie – obserwuj tylko odpowiedzi. Powiedz sobie “OK, w porządku”, gdy Umysł tworzy swoje monologi. Nie wdawaj się w wewnętrzne dialogi.

Zauważ, że kiedy jesteś w tym stanie, to jesteś czymś innym niż Twoje ciało, myśli i uczucia. Odczuwasz, myślisz, poruszasz się, ale jesteś czymś więcej.

Celem tych sesji nie jest uciekanie od tego, co myślisz, czujesz. Tutaj po prostu przyjmujesz to “do wiadomości” i dalej obserwujesz siebie. ( zobacz “Podróż do Nadzorcy“).

Pokochaj Siebie THETA KAIZEN

  1. Pokochaj Siebie sesja THETA 1 (14:00): korzystaj w dniach 1-7
  2. Pokochaj Siebie sesja THETA 2 (12:30): korzystaj w dniach 8-14
  3. Pokochaj Siebie sesja THETA 3 (12:40): korzystaj w dniach 15-21
  4. Pokochaj Siebie sesja THETA 4 (13:00): korzystaj w dniach 22-28
  5. Pokochaj Siebie sesja THETA 5 (12:30): korzystaj w dniach 29 i kolejne.

Możesz wracać do wcześniejszych nagrań, jeśli czujesz taką potrzebę.

Jak długo korzystać z pierwszej sesji?

Tak długo, aż będziesz słyszeć afirmację “czy kocham siebie?” i będziesz odczuwać swoje ciało bez żadnych napięć i skurczów. Dla jednej osoby mogą to być 3 dni, dla drugiej tydzień, dwa, trzy.

Niebezpieczeństwo pierwszej sesji jest takie, że zaczynasz walczyć i “siłą woli” wymuszać lub blokować reakcje ciała, czy myśli. Nie rób tego! Po prostu obserwuj i łagodnie odprężaj się.

Jak często korzystać z pierwszego nagrania

Minimum 3 razy korzystasz z nagrania w ciągu dnia. Poza tym przed snem i po przebudzeniu samodzielnie wchodzisz w ten stan i na wdechu pytasz siebie: CZY KOCHAM SIEBIE? A na wydechu obserwujesz ciało.

Do kolejnej sesji przechodzisz, gdy w tej sesji nie ma już napięcia w ciele. Zmień sesję również w sytuacji znudzenia.

Pozycja ciała: wygodna dla Ciebie. Możesz siedzieć, leżeć lub stać. Nagrania są na tyle krótkie, aby nie pozwolić Ci zasnąć. Praca z pełnym oddechem dodatkowo powinna Cię doenergetyzować.

SŁUCHAWKI: WYMAGANE. W nagraniu wykorzystano dźwięki synchronizujące półkule mózgowe i częstotliwości stymulujące fale theta mózgu (4,5 Hz, wygenerowane dzięki Neuro-Programmer 3 zgodnie z licencją komercyjną).

KONCENTRACJA i NIC NA SIŁĘ

Jeśli w którymkolwiek momencie poczujesz dyskomfort w związku z treścią afirmacji – zauważ to odczucie. Jeśli zauważysz pojawiające się inne myśli, albo że odpływasz od tematu – zauważ to. Powiedz sobie: OK, teraz jest czas na inną pracę – i wróć do procesu.
Możesz również tylko koncentrować się na oddechu i odczuciach z ciała.

Od trzeciej sesji ważne, aby aktywnie korzystać z nagrania.

Uwagi do medytacji

  • Z nagrań możesz korzystać dowolną ilość razy w ciągu dnia. Przed kolejnym skorzystanie zrób przynajmniej 20-30 minut przerwy.
  • Pamiętaj, że nagrania to narzędzia pomagające utworzyć nawyk, utrzymać dyscyplinę, systematyczność, właściwy rytm oddechu.
  • W każdej z sesji oddychasz rytmicznie, pełną piersią, czyli w danym przedziale czasu bierzesz pełny wdech i robisz pełny wydech, najlepiej przez nos. W każdej z sesji wydech jest 20% dłuższy od wdechu.

Kochać Siebie THETA KAIZEN – instrukcja PDF

Dodano do ObserwowanychUsunięto z Obserwowanych 1
Pokochaj Siebie (tylko dla kobiet)
Promocja
4 lata temu

Pokochaj Siebie (tylko dla kobiet)

14.70 9.99 -32%
Jedyna Droga by Prawdziwie Pokochać Świat i by Świat Prawdziwie Pokochał Ciebie. W "Pokochaj Siebie" po prostu ...

User Reviews

0.0 out of 5
0
0
0
0
0
Write a review

Jeszcze nie ma żadnych ocen.

Tylko zalogowani użytkownicy, którzy zakupili ten produkt mogą dodać ocenę i komentarz.

Rejestracja Nowego Użytkownika
Resetuj Hasło