Odchudzanie dla Mężczyzn etap 2. Wzmacnianie pragnienia.

Obserwujjuż ObserwujeszRemoved from wishlist 0

“Wzmacnianie Pragnienia” – sesja wizualizacyjno-medytacyjna z 2 Etapu programu Odchudzanie dla Mężczyzn. Pragnienie, to niezbędny element każdego osiągniętego celu. Dzięki jasnemu, mocnemu pragnieniu człowiek o wiele szybciej osiąga to, co zamierza i przyciąga do siebie sytuacje, ludzi, zdarzenia, okoliczności, które mu sprzyjają.

Mp3 Download

Czas trwania: 20:51
Jakość: Hi-Fi 320 kbps
Rozmiar: 50 MB
Zawiera lektora: Tak
Zalecane słuchawki: tak
Instrukcja PDF: tak (13 str.)

19.90

Pragnienie w medytacji

“Wzmacnianie Pragnienia” to sesja wizualizacyjno-medytacyjna z 2 Etapu programu Odchudzania dla Mężczyzn. Teraz Twoja Podświadomość dokładnie zobaczy czego pragniesz. Zakładam, że wykonałeś ćwiczenia zawarte w nagraniu z afirmacjami zgodnie z instrukcją.

“Wzmacnianie Pragnienia”, to medytacja prowadzona, dzięki której utrwalisz w swojej Podświadomości to, czym jest odczuwanie pragnienia, uczucia pożądania czegoś.

Pragnienie, to niezbędny element każdego osiągniętego celu, każdej spełnionej modlitwy. Dzięki jasnemu, mocnemu pragnieniu człowiek o wiele szybciej osiąga to, co zamierza i przyciąga do siebie sytuacje, ludzi, zdarzenia, okoliczności, które mu sprzyjają.

Pragnienie przypomina “wiarę jak ziarnko gorczycy”.

Niestety, ludzie częściej skupiają się jedynie na swoich myślach. Dobrze jest jasno wszystko wiedzieć, ale bez ładunku emocjonalnego niewiele się dzieje. Gdyby było inaczej spełniały by się wszystkie modlitwy.

Aby dobrze wykorzystać to nagranie, musisz wykonać dwie rzeczy:
– ćwiczenie przygotowujące: Czym jest Pragnienie
– jasno określić Cel

CZYM JEST PRAGNIENIE czegoś – Ćwiczenie: 

Cel: nauka umiejętności wzbudzania, rozpoznawania uczucia Pragnienia.

Kroki:

  1. Przypomnij sobie sytuację (albo stwórz taką sytuację), w której bardzo chciało Ci się pić, jeść, pragnąłeś czegoś mocno, bardzo czegoś chciałeś. To powinno być coś zewnętrznego wobec Ciebie. Przykładowa sytuacja: upał, ciepłe suche pomieszczenie, jest Ci gorąco, chcesz napić się czegoś – widzisz butelkę z zimną wodą: co wtedy czujesz, co/jak czujesz w swoim ciele, kiedy możesz już za chwilę zaspokoić swoje pragnienie, chęć?
    Nie chodzi tutaj tylko o objawy fizyczne, ale głównie chodzi o świadomość UCZUCIA jakie towarzyszy pragnieniu czegoś, chodzi o emocje, o to coś, co sprawia, że możesz w różnych sytuacjach zdobyć się na niespotykany wysiłek, wykrzesać z siebie jeszcze więcej energii etc.
  2. Zapamiętaj uczucie Pragnienia.
  3. Jak czujesz się zaspokajając swoją potrzebę, realizując pragnienie?
  4. Jak czujesz się po zaspokojeniu swojej potrzeby?
  5. Przypomnij sobie uczucie Pragnienia bez związku z poprzednią sytuacją. Poczuj uczucie Pragnienia w swoim ciele.

Efekt końcowy: umiesz wzbudzić w sobie uczucie pragnienia.

Inne, typowe sytuacje, w których możesz odczuwać Pragnienie: głód, uzależnienia (np. kawa, papierosy, słodycze)

Uwagi: Powtórz ćwiczenie do momentu uzyskania biegłości we wzbudzaniu uczucia Pragnienia.

Możesz skorzystać również z sesji medytacji prowadzonej Podjadanie – jak nie podjadać świadomość uczucia pragnienia.

Jasne określenie CELU

Zgodnie z techniką SMART, zwróć uwagę, aby twój CEL był:

  • Specyficzny – określasz Cel w miarę szczegółowo, w sposób prosty, konkretny, jednoznaczny i pozytywny.
  • Mierzalny – aby można było stwierdzić, czy Cel został osiągnięty – obserwujesz konkretne wskaźniki (np. kg, cm, uczucia).
  • Akceptowalny, Atrakcyjny – opisujesz to, czego chcesz i co jest dla Ciebie do przyjęcia (nie wymuszasz na siłę wbrew sobie). Cel powinien Cię motywować i powinien być dla Ciebie warty realizacji.
  • Realistyczny – realny dla Ciebie – dotyczy tego, co uważasz za możliwe do osiągnięcia. Cel powinien być zależny od Ciebie.
  • Terminowy – określasz Cel w czasie z konkretnym terminem realizacji.

W poprzednim etapie PodM skupiałeś się głównie na przyczynach somatycznych wyglądu Twojego ciała. Teraz formułujesz swój Cel w ten sposób:

„Jestem lżejszy o X kg, w ciągu Y miesięcy, od … do … 20..r.”, „Moje wymiary zmieniają się do ABC, w ciągu Y miesięcy, od … do … 20..r.”

albo (sugeruję na początek, jeśli wcześniej podejmowałeś niezadowalające próby zmiany)

„Czy będę lżejszy o X kg, w ciągu Y miesięcy, od … do … 20..r.?”, „Czy moje wymiary zmienią się do ABC, w ciągu Y miesięcy, od … do … 20..r.?”

„Ważę xx kg. Osiągam tą wagę w ciągu yy tygodni od … 20..r. do … 20..r.

„Mój brzuch jest płaski, a skóra jędrna i elastyczna z pięknie zarysowanymi mięśniami.” „Moje ciało jest sprawne i dobrze zbudowane”.

Data początkowa „od” powinna być za około 3 tygodnie od daty rozpoczęcia 2 etapu (wzmacnianie pragnienia).

Oczywiście, to przykłady. Cel może być bardziej rozbudowany i bazować np. na różnicy w postrzeganiu siebie (np. czujesz się jeszcze przystojniejszy, sprawniejszy, możesz założyć taką koszulę).

Czas i Planowanie

Każdy z etapów Programu Odchudzania dla Mężczyzn powinieneś stosować przynajmniej 3 tygodnie, ale mogą się one zazębiać. Więc teraz powinieneś być po przynajmniej 2 tygodniach Afirmacji. Kolejny tydzień wykorzystaj również na przygotowanie do  „Wzmacniania Pragnienia”.

Pamiętaj, aby określając XY („kilogramy w czasie”) uwzględnić swoje zdrowie, wziąć pod uwagę swój styl życia i inne, ważne dla Ciebie czynniki. Określając Cel weź również pod uwagę możliwe konsekwencje, np. w postaci wymiany ubrania. Część z tych elementów mogłeś ustalić korzystając z poprzedniego nagrania.

Sugeruję, aby minimalny czas „od – do” rozpoczynał się w następnym dniu po zakończeniu etapu „Wzmacniania Pragnienia”. Data „od” jest równocześnie datą przejścia do etapu „Aktywacji”.

Środki, Planowe działanie każdego dnia

  • Ile czasu, każdego dnia, jesteś w stanie poświęcić na realizację swojego celu?
  • Co robisz każdego dnia, aby osiągnąć Cel?
  • Zapisz i notuj, czy rzeczywiście dążysz do swojego Celu.

Tutaj znajdzie się miejsce na ćwiczenia z nagraniami, afirmacje, może być coś specjalnego w diecie, ćwiczenia fizyczne, wcześniejszy sen, medytacja, wizualizacja, spacer etc. – to, co uważasz, że będzie dobre i specjalnie poświęcone celowi. To powinno sprawiać Ci radość i dodawać energii do życia, więc trzeba dopasować to do swojego planu dnia, ilości czasu itp. Dobrze jest zaczynać i kończyć dzień ze swoim celem.

Wizualizacja – idealny obraz twojego celu (już osiągniętego) – połącz go ze słowem (np. “Jestem szczupły”, „Mam płaski brzuch”, „Jestem przystojny”, „Jestem dobrze zbudowany”, „Cieszę się moim sprawnym ciałem”, „Jestem …”, itp. pozytywne stwierdzenie).

Przez wizualizację rozumiem tutaj wewnętrzne przedstawienie sobie celu w najlepszy dla Ciebie sposób wraz z towarzyszącymi mu uczuciami i słowem. Inaczej: nie tylko przedstawiasz sobie efekt końcowy (widzisz, słyszysz, itp.), ale również łączysz go z konkretnym uczuciem i słowem. Dawniej powiedziano by, że to działanie magiczne, bo po pewnym czasie wystarczy, że wypowiesz słowo i automatycznie działasz zgodnie ze skojarzeniem (dziś mówią na to programowanie, kotwiczenie itp.). Ważne, że „słowa nabierają mocy”.

Podobnie możesz skojarzyć słowo „Pragnienie” z tym uczuciem i inne słowa z innymi uczuciami czy stanami ciała/umysłu. Wymaga to odrobiny czasu i konsekwencji, ale jest tego warte.

2 Etap – Podsumowanie: budowanie konstrukcji [3 tygodnie]:

  • Ładowanie Pragnienia
  • Postawienie Celu, Planowe działanie
  • Ćw. „Czym jest Pragnienie”
  • Wizualizacja celu w połączeniu ze słowem i uczuciem
  • Kontynuujesz notatki w Dzienniku (uczucia, odczucia, wątpliwości, sposoby radzenia sobie z trudnościami)

Jak stosować „Wzmacnianie Pragnienia”

Przygotowanie: Ćw. Czym jest Pragnienie

Pozycja: wygodna, leżąca, w spokojnym miejscu.

Czas i Częstotliwość stosowania: docelowo – 3 tygodnie,  dowolna, najlepsza dla Ciebie pora dnia.

Uwagi: Jeśli stosowanie nagrania jest dla Ciebie uciążliwe, nieprzyjemne itp., zapisz w dzienniku dlaczego takie jest? Co sprawia, że takie jest? Co należałoby zmienić, aby takie nie było? I zastosuj to.


Program Odchudzania dla Mężczyzn

To Program Odchudzania, który nie zrobi nic za Ciebie, ale jeśli podążysz za nim, to zmienisz swoje ciało.
Masz wpływ na swoje ciało, to jak się rozwija, jaką ma przemianę materii, jak jest zbudowane.

Co do idei i realizacji otrzymujesz tutaj konkretne instrukcje analogiczne do tych z Programu dla kobiet (PCPB). Dziewczyny, dzięki Piękne Ciało, Piękny Biust, wpływały na wielkość swoich piersi (przy jednoczesnej utracie wagi), na ogół zwiększając ich wielkość. Choć dla Magdaleny zmiany okazały się zbyt duże i potem z równie dobrym skutkiem zajęła się zmniejszaniem piersi.

Cel Programu Odchudzania

Celem tego Programu jest zmniejszenie ilości tkanki tłuszczowej na brzuchu. Jeśli więc masz problem z brzuszkiem, z oponką, z nadwagą – zapraszam Cię do sprawdzenia, jak skutecznie może zadziałać w Twoim życiu.

Główna praca, jaka Cię czeka, to praca ze sobą, ze swoją świadomością, praca z podświadomością, przekonaniami, schematami i wzorcami, wg których funkcjonujesz. Podstawowym celem jest tutaj zmiana w Świadomości, która w konsekwencji wywoła zmianę w reakcjach, w zachowaniu, w funkcjonowaniu.

Ludzie dookoła, nauka, religia i my sami dajemy sobie wiele dogmatów, ale to od nas zależy czy żyjemy zgodnie z nimi i jakie są tego konsekwencje.
I nie podważam tutaj żadnej nauki, bo nauka może dobrze opisywać pewne aspekty rzeczywistości, a rzeczywistość można opisywać z różnych punktów widzenia. Ale z drugiej strony powiem, że opis rzeczywistości nie jest rzeczywistością, że opis rzeczywistości często nas ogranicza, przesłania nam widok całości, a zdanie
się na „autorytet” daje niemoc i uzależnienie.

Program Odchudzania dla Mężczyzn pozwoli Ci wejrzeć w głąb siebie i uruchomić takie procesy autoregulacji, dzięki którym będziesz mógł wpłynąć na swoje ciało i kształtować je tak, jak zechcesz… Bez diety, bez tabletek, bez herbatek jeśli nie chcesz… Tylko Ty, bo w sobie masz klucz do Siebie.

Czy to kolejny slogan bez pokrycia? Niemożliwe?
Posłuchaj historii Darii – odchudzanie to przy tym pikuś ;-),
– o Darii wspominałem przy okazji Tygla Przemiany Energii.

Krótka Historia Darii

Daria napisała do mnie w połowie maja 2011r. Znalazła moje nagrania antystresowe na prawo jazdy, a potem zapytała, czy robię również nagrania na indywidualne zamówienie, a interesuje ją wpływ Podświadomości na ciało fizyczne, a konkretnie na wzrost. WZROST.

To było kilka linijek, ale dla mnie konkret był mało konkretny, więc (krótko) w kolejnym mailu okazało się, że Daria studiuje, „jest dość niska” – ma 161cm, i chce jeszcze urosnąć, chce być wyższa… a przestała rosnąć raptem 8 lat wcześniej…

Co byś sobie pomyślał po takim mailu?

No właśnie. Większość ludzi nie rośnie po 20 roku życia (przynajmniej ja nikogo nie znam).

Na początku pomyślałem, że łatwiej jest zmienić swoje nastawienie i pokochać siebie niż urosnąć… ale skąd wiedziałem, że jedno jest łatwiejsze od drugiego? Czy sam nie uważam, że „jeśli czegoś chcesz, to możesz”? A Daria chciała być Wyższa. To było stałe pragnienie i wierzyła, że może to osiągnąć! Potrzebowała jedynie klucza, który otworzy te drzwi Podświadomości. Więc pomyślałem: „Zaje..fajnie! Wreszcie ktoś z fantazją!”

Czy Daria, po 8 latach odkąd przestała rosnąć, urosła?

Tak. We wrześniu 2011 dowiedziałem się, że w sierpniu miała takie dwa tygodnie, w ciągu których urosła 1,5cm. Do tego urosły jej stopy i niektóre z butów są za małe 🙂

Może 1,5cm to niewiele (kilkanaście procent z jej celu), ale to jest proces, który trwa, to praca z Podświadomością, która czasami burzy się, że „to nie możliwe i że jej się nie uda, że ludzie w tym wieku nie rosną”… Ale fakty mówią same za siebie. A najlepsze jest to, że to nie centymetry są ważne. Ważna jest świadomość tego co możesz, świadomość swoich możliwości, doświadczenie tego „poczucia stwarzania siebie”.

Wkoło jest wielu ludzi, którym nie podoba się wychodzenie poza ograniczenia, które sami mają. Próbują równać do siebie nie tylko świat, ale i innych po to, aby potwierdzać słuszność swoich przekonań.

Świadomie wybieraj swoją Drogę.

To Twoja Droga. I niezależnie od wszystkiego zawsze ponosisz konsekwencje. To Twój rezultat, więc lepiej podejmować własne decyzje, niezależnie od tego czy idziesz ze stadem, czy kroczysz swoją drogą.

jeśli czegoś chcesz, znajdują się możliwości…


Struktura Programu odchudzania dla Mężczyzn

W Programie odchudzania dla Mężczyzn wykorzystuję ten sam algorytm co w przypadku Darii.

Pomyśl, jeśli Daria mogła urosnąć w wieku 21 lat, po 8 latach przerwy, to wpłynięcie na spalanie tkanki tłuszczowej, czy wpłynięcie na przemianę materii wydaje się banalne…

Zauważ, że są ludzie, którzy mogą zjeść mnóstwo i cały czas są szczupli. Są też tacy, którzy jedzą mało, a cały czas mają nadwagę. Powodów nadwagi może być wiele: od trybu życia a na metabolizmie skończywszy. Niemniej, porównując ludzi prowadzących podobny tryb życia, i wśród nich są tacy jak wyżej. Kluczem tutaj wydaje się metabolizm, szybkość przemiany materii. Jeśli spytasz mnie, czy masz wpływ na swój metabolizm, odpowiem:

TAK! Masz! Podobnie jak na rytm bicia swojego serca, przewodność skóry, powiększanie i pomniejszanie różnych organów. Masz wpływ na swój metabolizm. A najlepsze jest to, że nawet nie musisz wiedzieć, jak to działa, ponieważ jesteś bardziej swoją Świadomością niż swoim ciałem i przez ciało wyrażasz swoją Świadomość. Zmieniając więc schematy myślenia, przekonania, wzorce swojej Podświadomości wpływasz na swoje ciało fizyczne.

Oczywiście łatwiej jest zwalić wszystko na tabletki, herbatki odchudzające, diety itp. i szukać uzdrowienia na zewnątrz. Łatwiej i wygodniej. I czasami to działa, ale tylko wtedy, gdy te zewnętrzne zmiany wpływają na zmianę Twojego wnętrza, na Twoją Świadomość. Jeśli Twoja Świadomość się nie zmienia, to kończą się tabletki, herbatki, diety i wszystko wraca do stanu poprzedniego (jojo), albo symptom ujawnia się w innym miejscu.

Nadwaga i Psychosomatyka

Program odchudzania dla Mężczyzn wykorzystuje psychosomatyczne podejście do problemu.

Nadwaga i otyłość są SKUTKIEM. Tabletki, herbatki, specjalne krótkotrwałe diety skupiają się na niwelowaniu objawów. „Program odchudzania dla Mężczyzn” skupia się na psychicznych przyczynach somatycznych objawów. To z Twojej psychiki wynika to, jak wyglądasz, w co się ubierasz, jakie decyzje podejmujesz, jak piszesz, jak się zachowujesz, jakie jest Twoje zdrowie.

Trwała zmiana, to zmiana mentalności i wzorców psychicznych, które w sobie nosisz.

Ten Program jest zorientowany na osiągnięcie najlepszego dla Ciebie stanu ciała.


ETAPY Programu odchudzania dla mężczyzn

Etap 1 – Intencja, Podjęcie Decyzji

Zaczynasz pracować ze sobą. Psychosomatycznie rozumiesz to, co się dzieje. Patrzysz na siebie uczciwie, ze szczerością wobec siebie, uświadamiasz sobie przyczyny obecnego stanu rzeczy i bierzesz odpowiedzialność za siebie, akceptujesz siebie.

Etap 2 – Wzmacnianie Pragnienia

Dookreślasz swój Cel i potęgujesz Pragnienie.

Etap 3 – Aktywacja

Aktywujesz, uruchomiasz proces, przechodzisz do działania, pozwalasz swojej Podświadomości zacząć działać w kierunku realizacji swojego celu.

Etap 4 – Weryfikacja efektów

Ten etap wymaga Samoświadomości. Teraz sprawdzasz, czy nie pojawiają się „negatywne” przekonania Podświadomości, które torpedują Twoje dążenie do celu.

Cały proces powinien sprawiać Ci przyjemność i radość, powinieneś cieszyć się procesem. Jak przyjemnie jest dążyć do bycia takim, jakim się jest naprawdę?

Kiedy zaczynasz pracować ze swoją Świadomością, wtedy zauważasz, że to, co dzieje się na zewnątrz, jest efektem wewnętrznej zmiany. Zaczynasz rozumieć tą zależność, a taka zmiana jest naprawdę trwała. To, jak wyglądasz i ile ważysz, to jedynie symptom, po którym rozpoznajesz swoją Podświadomość i schematy, którymi się posługuje.

Pamiętaj również, że to nie jest „parotygodniowa dieta”.

Ścieżka samopoznania ma tylko początek…

Podsumowując, to nie jest Program, który zrobi coś za Ciebie. Tylko Ty masz Moc zmiany siebie i żadne zewnętrzne środki tego nie zmienią, nie zrobią za Ciebie. Ode mnie dostajesz narzędzia i algorytm pracy z Podświadomością. Teraz możesz zdecydowanie przyspieszyć swoją przemianę.

Wymagania Programu odchudzania dla mężczyzn

  • Twoje przekonanie o realności celu

  • Zaangażowanie

  • Systematyczność i konsekwencja

  • Szczerość i Uczciwość wobec siebie

Uwaga: Jeśli chcesz podzielić się z innymi tym, co robisz, to mów o tym osobom, które Cię wspierają, unikaj tych, które Cię osłabiają.


Pobierz instrukcję Odchudzanie dla Mężczyzn Etap 2

Oceny

0.0
0
0
0
0
0

Tylko zalogowani użytkownicy, którzy zakupili ten produkt mogą dodać ocenę i komentarz.

Jeszcze nie ma żadnych ocen.

Rejestracja Nowego Użytkownika
Resetuj Hasło