Jak kupować?

Jak kupować na Prekognicja.pl

  1. Dodaj wybrane produkty do KOSZYKA
  2. Przejdź do POKAŻ KOSZYK
  3. PRZEJDŹ DO “ZAMÓWIENIE” / KASA
  4. Podaj dane niezbędne do realizacji zamówienia.
  5. Możesz wpisać kod rabatowy, dodać komentarz do zamówienia, zaznaczyć opcję utwórz konto, dopisać się do Biuletynu.
  6. Wybierz sposób OPŁACENIA ZAMÓWIENIA i dokonaj płatności.

Czas realizacji zamówienia

  1. Po zaksięgowaniu płatności na podany adres e-mail otrzymasz list z danymi do pobrania zamówionych plikówJeśli utworzyłeś lub utworzyłaś konto użytkownika na Prekognicja.pl, to dane do pobrania znajdziesz również w Panelu Użytkownika.
  2. Zakupione produkty cyfrowe w większości są skompresowane do formatu *zip i mają limity: 10 pobrań w ciągu 7 dni.
  3. Produkty fizyczne (np. medytacje na CD) są wysyłane w ciągu 2 dni roboczych.

Sposoby płatności

  1. Płatności online są obsługiwane przez Dotpay.pl – zostaniesz przekierowany lub przekierowana na stronę, na której możesz wybrać przelew z kilkunastu polskich banków, PayPal albo płatność kartą kredytową, czy wydruk druku przelewu do opłacenia na poczcie.DOTPAY - kanały płatności na Prekognicja.plBezpośrednia wpłata na konto:
    Paweł R. Stań
    91-087 Łódź
    ul. Wapienna 49/51 lok. 62
    Rachunek bankowy: mBank 48 1140 2004 0000 3102 1522 2274
  2. Korzystanie ze sklepu oznacza akceptację regulaminu.
  3. Kupując pliki Mp3, PO OPŁACENIU zamówienia AUTOMATYCZNIE OTRZYMUJESZ link do POBIERANIA na adres e-mail podany przy rejestracji.
  4. POBIERZ na swój komputer zamówione produkty.
  5. Zamówione produkty są w postaci pliku skompresowanego *.zip
  6. Jeśli Twoje zamówienie obejmuje płyty CD (nagrania w formacie mp3 na nośniku fizycznym) – zostaną one wysłane w ciągu 2 dni roboczych. Pamiętaj o doliczeniu kosztów przesyłki. Przedpłata (koszt wysyłki ok. 10zł) lub płatność przy odbiorze (ok. 16,50zł)

FAQ

Pytanie: Nie otrzymuję maila z potwierdzeniem zamówienia – co robić?

Odpowiedź: Możliwe przyczyny: mail znalazł się w folderze SPAM Twojej poczty, został podany błędny mail (np. literówka w adresie), albo został odrzucony przez filtry antyspamowe.
ROZWIĄZANIE 1: Sprawdź folder spam swojej poczty.
ROZWIĄZANIE 2: Dodaj w ustawieniach antyspamowych poczty domenę @prekognicja.pl do “Białej” listy adresów. Jeśli to nie pomoże – skontaktuj się z administratorem serwera pocztowego.
ROZWIĄZANIE 3: Złóż zamówienie z adresu email w innej domenie (np. gmail.com)

/Problem występuje dla @web.de/


Pytanie: Pobrałem nagranie (plik *.zip), ale nie mogę tego pliku otworzyć poprawnie, wyskakuje błąd. – co robić?

Odpowiedź: Możliwe przyczyny: plik nie został pobrany w całości; plik nie został rozpakowany (brak odpowiedniego programu).
ROZWIĄZANIE 1: Upewnij się, że plik został w całości pobrany (zwłaszcza, gdy nie widzisz statusu pobierania, a Twoje łącze nie jest szybkie). Niektóre z plików mają 0,5 Gb i jego pobieranie trochę trwa. Aby potwierdzić prawidłową wielkość pliku skontaktuj się z adminem.
ROZWIĄZANIE 2: plik nie został rozpakowany: w systemie Windows: kliknij prawym przyciskiem myszy na plik i wybierz “Wyodrębnij wszystkie” – dalej postępuj zgodnie z kreatorem. Możesz również skorzystać z zewnętrznych programów, np. 7-Zip PLWinZip
Jeśli plik został pobrany w całości, to wszystko powinno być dobrze.


Dodaję komentarz, ale go nie widać – dlaczego?

Odpowiedź: 1) Komentarze są moderowane – może to potrwać.
2) Upewnij się, że prawidłowo wpisujesz kod captcha (weryfikacja, czy nie jesteś spambotem). Jeśli nie widzisz pola captcha – otwórz stronę w innej przeglądarce lub zmień ustawienia swojej przeglądarki (adblocki i inne filtry i blokady).

Register New Account
Reset Password