Akcja!

Trening autogenny Schultza + Trening Jacobsona (19% taniej)

Obserwujjuż ObserwujeszRemoved from wishlist 6

Trening autogenny Schultza i Trening Jacobsona w wersji mp3 do pobrania.

Mp3 Download

Czas trwania: 2×192 minuty (dwie wersje)
+ 17 minut Trening Jacobsona
Jakość: Hi-Fi 224/320 kbps
Rozmiar: 615 Mb
Zawiera lektora: Tak
Zalecane słuchawki: Tak

39.44 37.90

Komplet 6 nagrań Treningu autogennego Schultza i Trening Jacobsona – nagrania w wersji mp3 do pobrania. Trening autogenny w wersji dla kobiety i mężczyzny.


Trening Autogenny Schultza – struktura

Trening autogenny w tym wydaniu składa się z 6 nagrań, każde nagranie stosujesz przez 2 tygodnie (lub do momentu osiągnięcia zadowalających wyników):

Tydzień 1-2: “TrTrening Autogenny Schultza CDening Autogenny 1 – odczuwanie ciężaru” (29 minut)

Tydzień 3-4: “TA 2 – odczuwanie ciepła” (31 minut)
Przeciwwskazania: choroby wrzodowe.

Tydzień 5-6: “TA 3 – rytm serca” (33 minuty)

Tydzień 7-8: “TA 4 – kontrola oddechu” (32 minuty)

Tydzień 9-10: “TA 5 – splot słoneczny” (34 minuty)
Przeciwwskazania: choroby wrzodowe.

Tydzień 11-12: “Trening Autogenny 6 – chłodne czoło” (33 minuty)

 

Trening autogenny Schultza uruchamia takie procesy w organizmie, które pozwalają mu wrócić do naturalnej równowagi. Następuje naturalny wzrost odporności organizmu, który wpływa na poprawę stanu zdrowia w chorobach psychosomatycznych. Stosowany jest również w leczeniu wspomagającym zaburzeń nerwicowych, hormonalnych, lękach itp. Doskonale umożliwia radzenie sobie ze stresem dnia codziennego.


Jak stosować Trening Jacobsona

  1. Wszystkie ćwiczenia wykonujesz z zamkniętymi oczami (jeśli jesteś wzrokowcem), albo korzystając ze słuchawek (jeśli jesteś słuchowcem). Chodzi o to, aby maksymalnie skoncentrować się na uczuciach napinania i rozluźniania mięśni.
  2. Pozycja ciała: siedząca (leżąca lub stojąca; niektóre mięśnie trudno napiąć w danej pozycji).
  3. Czas i miejsce: Spokojne, dające poczucie komfortu. Pamiętaj, aby wyłączyć telefon, komunikatory, zapewnić sobie maksimum czasu dla siebie.
  4. Trening Jacobsona stosujesz systematycznie, każdego dnia, najlepiej o tej samej porze.
  5. Napinasz i rozluźniasz kolejne partie mięśni. Czas napięcia mięśni w tym treningu Jacobsona to około 5 sekund. Czas rozluźnienia mięśni około 10 sekund.
  6. Skupiasz się na aktywności fizycznej oraz psychicznej. Zauważasz różnicę między odczuciami napięcia i relaksu danego mięśnia lub grupy mięśni. Zrelaksowany mięsień jest ciepły i ciężki, stąd pewne podobieństwo doświadczenia treningu Jacobsona z treningiem autogennym Schultza.

Trening Jacobsona – uwagi

Kluczowa w Treningu Jacobsona jest umiejętność rozróżniania odczuć towarzyszących stanom napięcia i rozluźnienia mięśni. Kiedy to umiesz, to w chwili stresu, w chwili zwiększonego napięcia emocjonalnego, trudnej sytuacji, potrafisz uświadomić sobie napięcie w swoich mięśniach. Trening Jacobsona daje Ci możliwość automatycznego rozładowania tego napięcia mięśniowego, a co za tym idzie – rozładowania napięcia emocjonalnego.


Dostępny jest również trening autogenny Schultza cz. 1 w aplikacji na ANDROIDA (aplikacja DARMOWA)

Oceny

0.0
0
0
0
0
0

Tylko zalogowani użytkownicy, którzy zakupili ten produkt mogą dodać ocenę i komentarz.

Jeszcze nie ma żadnych ocen.

Podobne Produkty

już ObserwujeszRemoved from wishlist 0
Oddech Zdrowia – Afirmacje

Oddech Zdrowia – Afirmacje

już ObserwujeszRemoved from wishlist 4
Sposób na BEZSENNOŚĆ – medytacja prowadzona “Sen Zasypianie”

Sposób na BEZSENNOŚĆ – medytacja prowadzona “Sen Zasypianie”

Oceniony 5.00 na 5.
już ObserwujeszRemoved from wishlist 3
Afirmacje Uzdrawiania (afirmacje mp3)

Afirmacje Uzdrawiania (afirmacje mp3)

Rejestracja Nowego Użytkownika
Zaloguj się
Resetuj Hasło