Trening Autogenny Schultza 1 – odczuwanie ciężaru (relaksacja autogenna)

Oceniony 5.00 na 5 na podstawie 1 oceny klienta
(1 opinia klienta)
Deal Score+8

Trening autogenny Schultza Odczuwanie ciężaru uruchamia te procesy w organizmie, które pozwalają mu wrócić do naturalnej równowagi. Medytacja prowadzona, dzięki której następuje wzrost odporności organizmu, …

Mp3 Download

Czas trwania: 2×29 minut
Jakość: Hi-Fi 224 kbps
Rozmiar: 93 Mb
Zawiera lektora: Tak
Zalecane słuchawki: Tak

9.70 4.30

Save 56%

Medytacja prowadzona dla treningu autogennego Schultza

“Trening Autogenny Schultza 1 – odczuwanie ciężaru”
wersja dla kobiety + wersja dla mężczyzny

Przed Tobą klasyczny Trening Autogenny Schultza – Trening Autogenny Odczuwanie Ciężaru (medytacja prowadzona).

Nagranie, którego będziesz używać, to nie tylko Relaksacja i doraźne odprężenie ciała. To przede wszystkim część Treningu – celowego i powtarzalnego działania zmierzającego do nabycia umiejętności szybkiego odprężania swojego ciała, umysłu i emocji.

Masz przed sobą pierwsze z sześciu nagrań  treningu autogennego Schultza, które jest jedynie narzędziem przybliżającym Cię do celu.

Korzystając z innych nagrań spotykałem się najczęściej z zawarciem wszystkich elementów Treningu autogennego w jednym utworze. Nie zawsze nauka wszystkich elementów zadania naraz jest dobrym rozwiązaniem, dlatego tutaj przyjąłem model nauki polegający na przyswajaniu umiejętności od podstawowej i dodawaniu kolejnych.
(Jeśli jednak chcesz wszystko w jednym – skorzystaj z medytacji prowadzonej “Trening Autogenny 6 – Chłodne czoło”).

STRUKTURA Treningu Autogennego Schultza

Cały trening autogenny składa się z 6 nagrań, każde nagranie stosujesz przez 2 tygodnie (lub do momentu osiągnięcia zadowalających wyników):

Tydzień 1-2: “Trening Autogenny 1 – odczuwanie ciężaru” (29 minut)
Tydzień 3-4: “Trening Autogenny 2 – odczuwanie ciepła” (31 minut)
Przeciwwskazania: choroby wrzodowe.
Tydzień 5-6: “Trening Autogenny 3 – rytm serca” (33 minuty)
Tydzień 7-8: “Trening Autogenny 4 – kontrola oddechu” (32 minuty)
Tydzień 9-10: “Trening Autogenny 5 – splot słoneczny” (34 minuty) Przeciwwskazania: choroby wrzodowe.
Tydzień 11-12: “Trening Autogenny 6 – chłodne czoło” (33 minuty)

Trening Autogenny Odczuwanie Ciężaru - Trening Autogenny Schultza CDTrening autogenny Schultza uruchamia takie procesy w organizmie, które pozwalają mu wrócić do naturalnej równowagi. Następuje naturalny wzrost odporności organizmu, który wpływa na poprawę stanu zdrowia w chorobach psychosomatycznych. Stosowany jest również w leczeniu wspomagającym zaburzeń nerwicowych, hormonalnych, lękach itp. Doskonale umożliwia radzenie sobie ze stresem dnia codziennego.

Sprawdź propozycję całego Treningu Autogennego w wersji Mp3 do pobrania lub na CD, wersja dla kobiet i mężczyzn
(w pudełku DVD box, idealne na prezent)

Medytacja prowadzona “Trening Autogenny Schultza” (mp3 do pobrania)

Sprawdź również Trening Jacobsona

1 review for Trening Autogenny Schultza 1 – odczuwanie ciężaru (relaksacja autogenna)

5.0
1
0
0
0
0

Only logged in customers who have purchased this product may leave a review.

  1. Oceniony 5 na 5.

    Polecam, dobry relaks i odczuwanie cięzaru już umiem 🙂

Podobne produkty

2 lata ago
0
0
2 lata ago
0
0
2 lata ago
5
0
Register New Account
Reset Password