MOBILNY trening AUTOGENNY Schultza - stosuj w codziennym życiu!

MOBILNY trening autogenny Schultza (12 tygodni)

ObserwujDodano do ObserwowanychUsunięto z Obserwowanych 5

Mobilny trening autogenny Schultza„, to 12-tygodniowy program do zastosowania w codziennym życiu. Teraz wychodzisz z domu i ćwiczysz tam, gdzie jesteś.

Mp3 Download

Czas trwania: 2:08:40 (13 utworów)
Jakość: Hi-Fi 320 kbps
Rozmiar: 311 MB (3 pliki ZIP)
Zawiera lektora: Tak
Zalecane słuchawki: Tak
Instrukcja Pdf: Tak

24.97

Mobilny trening autogenny Schultza powstał w wyniku sugestii osób korzystających z 12-tygodniowego treningu autogennego. Pod koniec 2018r. zapytałem kilkaset osób o ich refleksje, co było trudne, czy coś by zmieniły, co czują, gdy myślą o treningu autogennym…

Dodano do ObserwowanychUsunięto z Obserwowanych 5
Trening autogenny Schultza Mp3
Deal
Trening autogenny Schultza uruchamia te procesy w organizmie, które pozwalają mu wrócić do naturalnej równowagi. Następuje wzrost odporności organizmu, który poprawia stan zdrowia... Medytacja prowadzona w wersji: na CD i Mp3 download w wariancie dla kobiet i mężczyzn - wybierz właściwą wersję! Mp3 DownloadCzas trwania: 2x192 minuty (dwie wersje) Jakość: Hi-Fi 224 kbps Rozmiar: 615 MB (6 plików ZIP) Zawiera lektora: Tak Zalecane słuchawki: Tak

I okazało się, że

  • znaczna część osób miała trudności z wdrożeniem nabytych umiejętności w realnym życiu. Czyli łatwo odczuwam ciężar, ciepło, oddech… gdy leżę i słucham nagrania, ale gdy jestem w autobusie, urzędzie, w relacji z innymi, to już nie jest takie proste.
  • dla części osób nagrania były za długie, za monotonne, część osób zasypiała w trakcie.

Dzięki tym informacjom zwrotnym powstało nowe narzędzie, które pomaga przenieść nabyte umiejętności do normalnych sytuacji w ciągu dnia… i jest krótsze.

Mobilny trening autogenny

„Mobilny trening autogenny” w swojej strukturze jest analogiczny do 12-tygodniowego treningu autogennego, ale składa się z 6 nagrań podstawowych i 7 nagrań dodatkowych.

Trening dostępny również na CD i w zestawie

Dodano do ObserwowanychUsunięto z Obserwowanych 3
Klasyka relaksacji: Trening autogenny Schultza i Trening Jacobsona
Promocja

3 najczęściej kupowane, klasyczne nagrania relaksacyjne. Teraz w jednej paczce: "Mobilny trening autogenny Schultza", "Trening Jacobsona", "Trening autogenny - regulacja ciśnienia"

Mp3 Download Czas trwania: 03:11:36 (3 albumy, 15 utworów) Jakość: Hi-Fi 320 kbps Rozmiar: 467 MB (5 plików ZIP) Zawiera lektora: Tak Zalecane słuchawki: Tak Instrukcja Pdf: Tak
Dodano do ObserwowanychUsunięto z Obserwowanych 2
Trening autogenny Schultza + Trening Jacobsona na CD
Deal

3 najczęściej kupowane, klasyczne nagrania relaksacyjne. Teraz na jednej CD: "Mobilny trening autogenny Schultza", "Trening Jacobsona", "Trening autogenny - regulacja ciśnienia"

Mp3 na CD Czas trwania: 03:11:36 (3 albumy, 15 utworów) Jakość: Hi-Fi 320 kbps Zawiera lektora: Tak Zalecane słuchawki: Tak Instrukcja Pdf: Tak

Podstawowym CELEM treningu jest wdrożenie umiejętności relaksacji autogennej w codziennym życiu. Główne nagrania są tutaj krótsze (13-15 minut), a nagrania dodatkowe, to 5-minutowe sugestie w danym temacie.

Jeśli 12-tygodniowy trening autogenny jest już za Tobą…

Jeśli trening autogenny masz już za sobą, to optymalnie będzie najpierw jednokrotnie skorzystać z danego nagrania w domu, w komfortowych dla siebie warunkach, w pozycji siedzącej. Kolejne sesje wykonuj „w codziennych warunkach”, np. w komunikacji miejskiej, w drodze do pracy, w miejscach publicznych, itp. Możesz tutaj korzystać z dłuższego nagrania, o ile masz te 15 minut, albo krótszego z globalną sugestią danego tygodnia (6 minut).

Pozycja ciała: z prostym kręgosłupem, taka, na jaką pozwalają warunki zewnętrzne.

Słuchawki: wymagane.


Jeśli to pierwszy Twój 12-tygodniowy trening autogenny…

Struktura treningu

Cały trening składa się z 6 podstawowych nagrań, każde nagranie stosujesz przez 2 tygodnie (lub do momentu osiągnięcia zadowalających wyników):

Tydzień 1-2: „Trening Autogenny 1 – odczuwanie ciężaru

Tydzień 3-4: „Trening Autogenny 2 – odczuwanie ciepła
Przeciwwskazania: choroby wrzodowe.

Tydzień 5-6: „Trening Autogenny 3 – rytm serca

Tydzień 7-8: „Trening Autogenny 4 – kontrola oddechu

Tydzień 9-10: „Trening Autogenny 5 – splot słoneczny
Przeciwwskazania: choroby wrzodowe.

Tydzień 11-12: „Trening Autogenny 6 – chłodne czoło

Pamiętaj, że jest tutaj mniej sugestii, autosugestii niż w 12-tygodniowym „Treningu autogennym Schultza” i nauczenie się szybkiego odczuwania ciężaru, ciepła, itp. może zająć Ci więcej czasu. Dlatego zalecane minimum, to w pierwszych dniach przynajmniej dwukrotne skorzystanie z nagrania podstawowego, a w kolejnych dniach przynajmniej jednokrotne plus pięciokrotne korzystanie z nagrania dodatkowego. W sumie, w ciągu dnia powinno to zająć minimum 30-40 minut.

Uwagi do mobilnego treningu autogennego

  • Pamiętaj, że od długości ćwiczenia ważniejsza jest ilość powtórzeń i systematyczność. Nie rób więc 5 sesji z rzędu, ale rób między nimi 1-2 godziny przerwy.
  • Dopasuj trening do swoich indywidualnych predyspozycji.
  • Kiedy uznasz, że wystarczająco dobrze masz opanowaną daną umiejętność – zmień pozycję lub miejsce ćwiczenia. Sprawdź, jak ćwiczenie wygląda w codziennych, życiowych warunkach.

PRZECIWWSKAZANIA do treningu autogennego

  • gorączka,
  • duże pobudzenie emocjonalne,
  • spożywanie środków psychoaktywnych,
  • dla treningu autogennego 2 i 5: choroby wrzodowe.

Jeśli masz wątpliwości – skonsultuj się z lekarzem.


Mobilny trening autogenny Schultza – instrukcja PDF


O autorze

Nazywam się Paweł Stań. Z wykształcenia jestem m.in. pedagogiem i terapeutą zajęciowym.
Moją pasją jest medytacja i praca ze świadomością. Wyrażam siebie tworząc nagrania audio – medytacje, wizualizacje, afirmacje publikuję od 2007r.

Dodano do ObserwowanychUsunięto z Obserwowanych 1
Trening autogenny - Serce i regulacja ciśnienia
Deal

"Trening autogenny - regulacja ciśnienia" jest niezależną sesją... choć koresponduje z trzecią częścią 12-tygodniowego "Treningu autogennego Schultza - rytm serca", to korzystasz z niego niezależnie od innych nagrań.

Mp3 Download Czas trwania: 45:48 Jakość: Hi-Fi 320 kbps Rozmiar: 110 MB Zawiera lektora: Tak Zalecane słuchawki: Tak Instrukcja Pdf: Tak
Dodano do ObserwowanychUsunięto z Obserwowanych 0
Trening Jacobsona - progresywna relaksacja mięśni mp3
Deal

Trening Jacobsona, nazywany również progresywną relaksacją mięśniową, to technika relaksacji, dzięki której redukujesz napięcie emocjonalne poprzez redukcję napięcia mięśni. Edmund Jacobson potwierdził naukowo związek między ciałem a emocjami.

Mp3 DownloadCzas trwania: 17 minut (+29 minut Trening autogenny 1 - Odczuwanie ciężaru, dwie wersje) Jakość: Hi-Fi 320 kbps Rozmiar: 31 MB (+92 MB, 2 pliki ZIP) Zawiera lektora: Tak Zalecane słuchawki: jak lubisz

User Reviews

0.0 out of 5
0
0
0
0
0
Write a review

Jeszcze nie ma żadnych ocen.

Tylko zalogowani użytkownicy, którzy zakupili ten produkt mogą dodać ocenę i komentarz.

PREKOGNICJA.pl
Rejestracja Nowego Użytkownika
Resetuj Hasło
Shopping cart