Polityka zwrotów

Polityka zwrotów sklepu Prekognicja.pl

  1. Każdy Klient Prekognicja.pl może w ciągu 17 dni zrezygnować z zamówionego produktu i zwrócić płytę CD lub plik Mp3 do pobrania (lub inny produkt cyfrowy) bez podania przyczyny. Zakupione produkty cyfrowe można zwrócić w ciągu 17 dni od momentu umieszczenia ich w Panelu Klienta, o ile nie zostały odtworzone. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) pobranie produktu cyfrowego z Panelu Klienta jest równoznaczne z jego odtworzeniem.
    W przypadku produktów na CD zwrot nie jest możliwy po otwarciu zapieczętowanego opakowania.
  2. W przypadku zwrotu Klient przesyła na adres mailowy mind[na]prekognicja.pl e-mail z tematem “Zwrot zamówienia nr …” w treści listu podając numer zamówienia i numer konta bankowego, na który ma być dokonany zwrot. Pieniądze za zamówienie zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych na rachunek bankowy Klienta.
  3. W przypadku produktów na CD – płytę należy odesłać na adres sklepu w bezpiecznej kopercie, najtańszą rejestrowaną przesyłką (np. Poczta Polska, list polecony ekonomiczny).
  4. W indywidualnych przypadkach (np. podwójne zamówienia) Klient może napisać do właściciela Prekognicja.pl i wyjaśnić sytuację. Właściciel na ogół jest tak elastyczny, że zwraca pieniądze bez gadania, albo proponuje inne nagrania czy kody zniżkowe.

 

Paweł R. Stań
Łódź, 30.03.2016r.

Akcja! Prawo Analogii – Krąg Przyjmowania i Dawania
14.70 9.90
Dodaj do koszyka
1
0
Akcja! Praca i Zarabianie – Aktywne Afirmacje (mega paczka)
29.70 19.00
Dodaj do koszyka
0
0
Akcja! Aura Dobrego Kierowcy (stres na drodze)
14.70 9.10
Dodaj do koszyka
0
0
Register New Account
Reset Password