Motywacja do ćwiczeń (medytacja prowadzona dla kobiet)

Oceniony 5.00 na 5 na podstawie 1 oceny klienta
(1 opinia klienta)
Obserwujjuż ObserwujeszRemoved from wishlist 6

Motywacja do ćwiczeń + motywacja do treningu + motywacja na siłownię = medytacja prowadzona zwiększająca poziom motywacji dla osób pracujących nad kondycją ciała fizycznego.

Mp3 Download

Czas trwania: 21 minut
Jakość: Hi-Fi 320 kbps
Rozmiar: 35 MB
Zawiera lektora: Tak
Zalecane słuchawki: tak/nie (dla wzmocnienia efektu słuchawki DOUSZNE)

19.70

Motywacja do ćwiczeń + motywacja do treningu + motywacja na siłownię = medytacja prowadzona zwiększająca poziom motywacji dla osób pracujących nad kondycją i wyglądem ciała.

Prawdopodobnie każdy ma w życiu taki moment, w którym zaczyna ćwiczyć, czy to na siłowni, w domu, czy w parku, na ulicy…

Zaczynasz ćwiczenia z zapałem, ćwiczysz z wiarą we własne siły, cieszysz się, że robisz coś dobrego dla siebie, dla swojego zdrowia, dla ciała. I na początku masz dużą motywację do ćwiczenia.
Ale w pewnym momencie motywacja do ćwiczeń spada. Przestajesz zauważać efekty, albo jesteś znudzona ćwiczeniami… albo po prostu nie chce się ćwiczyć…

Motywacja do ćwiczeń
Motywacja do treningu

Jak zwiększyć motywację do ćwiczeń?

Brak motywacji do treningu możesz w prosty sposób pokonać, ale… 😉
Musisz wiedzieć, skąd bierze się Twoja motywacja, albo skąd się brała Twoja motywacja do ćwiczeń w czasie, gdy miałaś wysoki poziom motywacji.

Większość osób ma podobną motywację do treningu:

  • motywacja do lepszego wyglądu
  • motywacja do schudnięcia
  • motywacja do doskonalenia swojego ciała
  • motywacja do zwiększenia kondycji

Każdy zaczyna ćwiczenia w czasie, w którym czuje swoją gotowość do treningu. Zaczynasz ćwiczyć bo CHCESZ. Widzisz swój cel. Trening jest środkiem do Celu. Chcesz go osiągnąć swój cel. Czujesz entuzjazm, gdy myślisz o swoim celu, i radość z ćwiczenia, gdy wyobrażasz sobie, że już Twój cel został osiągnięty.

Dlaczego spada motywacja do treningu?

Kiedy ćwiczysz już jakiś czas, Twoje ciało i umysł przyzwyczajają się do nowych warunków.

Na początku widzisz duże efekty ćwiczeń, ale potem efekty nie są już tak widoczne: albo nie widzisz efektów, albo nie jesteś zadowolona z efektów.

Osłabienie motywacji do treningu – przyczyny:

  • osłabienie motywacji do treningu wynikające z ciała:
    – zmęczenie
    – brak snu
    – jesteś przemęczona (zakwasy, zmęczenie ciała)
  • osłabienie motywacji do treningu wynikające ze stanu psychicznego:
    – znudzenie wynikające ze schematyczności powtarzanych ćwiczeń
    – jesteś niezadowolona z efektów ćwiczeń
    – nie widzisz efektów treningu
    – ćwiczenia stały się przymusem a nie wyborem
    – “nie chce się ćwiczyć”
  • osłabienie motywacji do treningu wynikające z przyczyn zewnętrznych:
    – praca
    – rodzina
    – relacje międzyludzkie

Kiedy wiesz, co zwiększa twoją motywację i co osłabia poziom motywacji, możesz oddziaływać na siebie i swoją psychikę w taki sposób, aby cały czas utrzymać wysoki poziom motywacji do ćwiczeń. Jak to zrobić?

Medytacja prowadzona “Motywacja do Ćwiczeń”

– medytacja dla osób, które już wcześniej ćwiczyły, trenowały i które chcą odbudować lub zwiększyć swój poziom motywacji. W trakcie medytacji mentalnie odwiedzasz siebie w przyszłości, gdy już Twój Cel jest osiągnięty. Możesz przyjrzeć się swojemu ciału, poczuć jego sprawność, kondycję i atrakcyjność. Zapamiętujesz uczucia, jakie wzbudza w Tobie ten obraz już osiągniętego celu i programujesz sygnał, dzięki któremu przywołujesz te wszystkie pozytywne uczucia przed treningiem, przed ćwiczeniami.

Dzięki temu
w czasie treningu jednocześnie koncentrujesz się na ćwiczeniach
i masz w sobie poczucie już osiągniętego celu:

Twoja motywacja do ćwiczeń jest wysoka

KROKI do medytacji

Przygotowanie do medytacji

Jasno określ swój Cel: do czego dążysz? Jak wyglądasz, gdy już osiągniesz swój cel? Jak zachowuje się Twoje ciało, gdy już osiągniesz swój cel? Jak czujesz się ze swoim ciałem, gdy już osiągniesz cel?

Czas i miejsce: dowolne w komfortowych dla Ciebie warunkach kiedy nikt i nic Ci nie przeszkadza.

Pozycja ciała: z prostym kręgosłupem.

Słuchawki: dla wzmocnienia efektu – słuchawki DOUSZNE. W innym przypadku NIE ZALECANE.

Ważne:

  • To medytacja prowadzona dla osób, które chcą zwiększyć poziom swojej motywacji.
  • Korzystając z tej medytacji prowadzonej pamiętaj, że jest ona dla osób, które już wcześniej ćwiczyły – dla osób, które miały motywację, aby zacząć trening, ale z różnych przyczyn ich poziom motywacji do ćwiczeń obniżył się.
  • W trakcie medytacji możesz zasnąć, jeśli będziesz mieć niski poziom sił witalnych.

Sukcesów!
Pawel R. Stan
www.Prekognicja.pl

Wikipedia: motywacja

Wideo

Jak podnieść poziom MOTYWACJI

1 review for Motywacja do ćwiczeń (medytacja prowadzona dla kobiet)

5.0
1
0
0
0
0

Tylko zalogowani użytkownicy, którzy zakupili ten produkt mogą dodać ocenę i komentarz.

  1. Oceniony 5 na 5.

    Małgorzata (zweryfikowany)

    Po dwoch dniach znowu zaczelam biegac! Polecam ‘przygotowanie’ do medytacji zrobic z dlugopisem i kartka papieru – latwiej na siebie spojrzec (-;

Podobne Produkty

już ObserwujeszRemoved from wishlist 0
Medytacja Wewnętrznego Uśmiechu

Medytacja Wewnętrznego Uśmiechu

już ObserwujeszRemoved from wishlist 2
Slim Aura – Chudnij przez Sen

Slim Aura – Chudnij przez Sen

już ObserwujeszRemoved from wishlist 0
MANA – gromadzenie siły życiowej (medytacja prowadzona)

MANA – gromadzenie siły życiowej (medytacja prowadzona)

Rejestracja Nowego Użytkownika
Resetuj Hasło