Jak śnić wspólne sny? Programowanie Wspólnego Snu, mutual dreaming

Wspólny Sen (programowanie Podświadomości)

ObserwujDodano do ObserwowanychUsunięto z Obserwowanych 0

Programowanie Podświadomości dla wspólnego snu. Album dla tych, którzy chcą śnić wspólne sny. Do dyspozycji masz długie nagranie + 7-minutową afirmację do korzystania z w ciągu dnia.

Format: Mp3 do pobrania

Czas trwania: 45:51 (3 nagrania)
Jakość: Hi-Fi 320 kbps
Rozmiar:  102 MB (1 plik ZIP)
Zawiera lektora: TAK
Zalecane słuchawki: TAK
Rok wydania: 2021

Instrukcja PDF: TAK

29.97

RAZEM TANIEJ -10%

zaznacz, aby dodać medytację
  • Neuro-Programmer
    Neuro-Programmer 3 (software)
    379.00
    i
  • OBE Wibracje - medytacja prowadzona mp3
    OBE Wibracje (dwie wersje z lektorem dla kobiet i mężczyzn)
    24.70
    i
  • Afirmacje LD, afirmacje świadomego snu i śnienia, pamięć snu i test rzeczywistości
    Afirmacje LD, afirmacje świadomego snu – pamięć i test rzeczywistości (aplikacja na Androida)
    0.00
    i

„Wspólny Sen – Programowanie Podświadomości”, to album dla tych, którzy chcą wspólnie śnić, chcą dzielić sny z innymi i razem eksplorować przestrzeń marzeń sennych. Można słuchać tego nagrania indywidualnie lub w parach.

Album powstał jako wynik moich starych doświadczeń połączonych z dzisiejszą wiedzą.

WSPÓLNY SEN

Wspólny sen to ten rodzaj marzenia sennego, w którym biorą udział przynajmniej dwie osoby śniące. Mogą one śnić wspólny sen tej samej nocy, albo nie. Prawie dwadzieścia lat temu miałem okazję eksperymentować ze wspólnym śnieniem.

Eksperyment wspólnego śnienia

Działo się to w czasach, kiedy jeszcze nie było facebooka, a ludzie korzystali z list dyskusyjnych.  Lista dyskusyjna, to taka mailingowa forma komunikacji w dużej grupie osób. Był rok mniej więcej 2003, plus minus parę lat, gdy na liście ONEIRO, na liście poświęconej świadomym snom i odmiennym stanom świadomości, poznałem Piotrka (Piotr Eagle Eye), z którym umówiliśmy się na doświadczenie wspólnego śnienia.

Chcieliśmy sprawdzić, czy wspólne śnienie jest możliwe. Eksperyment był maksymalnie prosty. Polegał na tym, że w dowolny, najlepszy dla nas sposób nastawialiśmy się na wspólny sen. Eksperyment mieliśmy skończyć, kiedy spotkamy się we śnie.

I co się okazało – spotkaliśmy się we śnie, ale nie spotkaliśmy się we śnie tej samej nocy. Czyli najpierw jeden z nas miał sen z nami, a potem drugi. Przy czym treścią snów podzieliliśmy się w momencie, gdy obaj już mieliśmy ten sen.

Okazało się, że sceneria snu jest bardzo podobna, bardzo podobna była akcja, różna była perspektywa tego snu, z dynamiczna i pasywna, bo jeden z nas szedł na spotkanie, a drugi czekał na ławce i obserwował otoczenie…

Z jednej strony śniliśmy ten sam sen, z drugiej strony śniliśmy go w odstępie bodajże trzech dni.

Wiedzę, jaką z tego eksperymentu wynieśliśmy:

  1. można śnić wspólnie
  2. wspólne sny nie muszą pokrywać się z czasem na jawie, oraz że
  3. wspólne sny nie muszą być świadomymi snami.

Przygotowanie do wspólnego snu

Jak przygotować się do wspólnego snu:

  1. zdecyduj z kim chcesz wspólnie śnić. Dobrze jeśli ta osoba również nastawia się na wspólny sen, ale nie jest to konieczne. Twój sen, to twój sen, możesz zaprosić kogoś do swojego snu, a ta osoba ma prawo odmówić, i to wszystko na poziomie sennej przestrzeni. Jeśli oboje, obie, obaj nastawiacie się na wspólny sen, to jest to bardziej motywujące i energetyczne, poza tym możecie później porównać swoje notatki.
  2. ustal w jakim miejscu się spotykacie – niech tam będzie coś charakterystycznego, coś kolorowego. Trzecia rzecz, to
  3. scenariusz snu – zaplanuj, o czym chcesz śnić, gdzie się udać, co robić, itd.
  4. Kolejna rzecz, to nastawienie na pamiętanie snu po przebudzeni i zapisanie go.

Technika wizualizacji

Kiedy w trakcie sesji wyobrażasz sobie, wizualizujesz, że śnisz, to wizualizuj siebie w pierwszej osobie. Czyli w całym procesie uczestniczysz jako bohater snu – patrzysz oczami bohatera, słyszysz i czujesz jak bohater. To nie jest oglądanie filmu na ekranie. To jest pierwszoplanowa gra aktorska.

Korzystanie z nagrań

Do dyspozycji masz półgodzinne nagranie z programowaniem wspólnego snu, oraz dodatkową, 7-minutową afirmację do korzystania w ciągu dnia.

Kiedy korzystać z sesji „Wspólny sen”:

Pora jest dowolna. Natomiast jeśli korzystasz z nagrania rano, to polecam nastawiać się na wspólny sen w ciągu całego dnia. Możesz to zrobić w ten sposób, że w czasie przebudzenia z codziennego transu zadajesz sobie pytanie: czy będę dziś śnić wspólny sen z… i odpowiadasz sobie tak, jak czujesz, czyli potwierdzasz, że dziś będziesz śnić wspólny sen. Możesz również skorzystać z dołączonego nagrania z 7-minutową afirmacją.

SŁUCHAWKI: ZALECANE!

Linki:

Instrukcja PDF: Wspólne Sny

Nagrania o podobnej tematyce:


Dodano do ObserwowanychUsunięto z Obserwowanych 2
Medytacja prowadzona: Uzdrawiający sen - Uzdrawiające sny, medytacja
Deal

Uzdrawiające sny uzdrawiają dosłownie. Dzięki zastosowaniu tych nagrań tak wpłyniesz na Podświadomość, że będziesz mieć sen, który przywróci równowagę w organizmie, albo wskaże kierunek, w którym masz podążać. Inkubacja snu.

Mp3 DownloadCzas trwania: 34:37  Jakość: Hi-Fi 320 kbps Rozmiar: 66 MB Zawiera lektora: Tak Zalecane słuchawki: tak
Dodano do ObserwowanychUsunięto z Obserwowanych 6
Sny lotto, sen lotto, prorocze sny, sny o losowaniu liczb, sennik lotto - medytacja prowadzona
Deal
Sny Lotto Jak wygrać? Jak wyśnić wygrywające liczby? Masz wpływ na swoje prorocze sny z wynikami losowania Lotto. Inkubacja sny wygrywających. Mp3 DownloadCzas trwania: 34:57 minut (3 nagrania) Jakość: Hi-Fi 320 kbps Rozmiar: 386 MB Zawiera lektora: Tak Zalecane słuchawki: Tak Instrukcja Pdf: nie

User Reviews

0.0 out of 5
0
0
0
0
0
Write a review

Jeszcze nie ma żadnych ocen.

Tylko zalogowani użytkownicy, którzy zakupili ten produkt mogą dodać ocenę i komentarz.

PREKOGNICJA.pl
Rejestracja Nowego Użytkownika
Resetuj Hasło
Shopping cart