Świadomy Spacer Świadomości – Medytacja w Ruchu (medytacja prowadzona)

(1 opinia klienta)
Obserwujjuż ObserwujeszRemoved from wishlist 0

Medytacja w ruchu, medytacja prowadzona, której celem jest świadome doświadczanie swojego ciała i świata, świadome doświadczanie swoich uczuć i emocji w kontakcie ze światem, wyłączenie “wewnętrznych dialogów”, skupienie na sobie, jako centrum,

Mp3 Download

Czas trwania: 54 minuty (2 medytacje + afirmacja)
Jakość: Hi-Fi 224 kbps
Rozmiar: 83 Mb
Zawiera lektora: Tak
Zalecane słuchawki: Tak

19.70

Medytacja w ruchu, medytacja prowadzona zwiększająca poziom świadomości w czasie normalnego funkcjonowania w ciągu dnia.

Ten album powstał z kilku bardzo ważnych powodów:

Życie nie toczy się już tak spokojnie jak kiedyś.

Coraz mniej czasu pozostaje na zajmowanie się swoimi potrzebami duchowymi.

Człowiek więcej pracuje, żeby więcej zarabiać, lepiej żyć, i bardziej komfortowo…

Osiąga pewien poziom dobrobytu… i dalej pracuje, więcej, żeby utrzymać ten poziom,
albo żeby jeszcze go podnieść.

Zachwiane zostają proporcje, konsumpcja się zwiększa.

Ale potem często okazuje się, że gdzieś czegoś brakuje… a ludzie często nawet nie potrafią tego nazwać, bo tracą więź ze swoim wnętrzem.

Medytacja w ruchu

“Świadomy spacer Świadomości” to medytacja w ruchu, aby znaleźć więcej czasu na zajęcie się swoją duchowością, swoim wnętrzem, świadomością, którą jesteś, i która wypełnia ciało i świat.

Drugi powód medytacji w ruchu, to “wyjście na zewnątrz”. Często jest tak, że oddzielamy czas medytacji od “realnego” świata. Oddzielamy czas swoich wewnętrznych eksploracji od świata “zewnętrznego”. Zaszywamy się w swoim refugium, ograniczamy ilość bodźców, aby głębiej podążać za swoimi wizjami.

Ludzie bardziej zorientowani na konsumpcję różnie na to patrzą. Czasami akceptują, czasami tolerują, a czasami widzą “dziwaków” oderwanych od rzeczywistości.

Ale medytacja, to stan świadomości, a Ty możesz medytować w ruchu i tam, gdzie jesteś.

Nie możliwe? Trudne? Banalne?

Czym nie jest medytacja?

Medytacja nie jest oderwaniem od rzeczywistości czy zamknięciem się w swoim wnętrzu.

Możesz być w medytacyjnym stanie gdziekolwiek jesteś.

W medytacji “Świadomy spacer Świadomości” postrzegasz świat i jednocześnie medytujesz w ruchu.

To, co Cię spotyka w trakcie, co zauważasz, z czym wchodzisz w interakcje, albo co pozwalasz, żeby “przepływało” – to jest część medytacji. Nie ma tutaj “przeszkadzaczy”. Wszystko jest częścią Twojej medytacji w ruchu.

Do Ciebie należy interpretacja zdarzeń, to, co robisz, jakie decyzje podejmujesz. Tutaj naprawdę jesteś. Tutaj decydujesz, czy podążasz za swoimi myślami, czy pozwalasz, aby przepływały. Tak, jak czasami poszukujesz odpowiedzi w medytacjach “wewnętrznych”, tak i tutaj znajdujesz odpowiedzi. Świat jest odbiciem Twojego wnętrza. Obserwujesz go, pozwalając mu przepływać, albo wchodzisz z nim w interakcje.

Ta medytacja w ruchu powstała również z myślą o świadomości poza ciałem.

Wiem, większość istniejących nagrań w tym temacie skupia się na doświadczaniu wibracji, albo programowaniu określonych reakcji w określonych sytuacjach.

Świadomość siebie, uziemienie, odpowiednia uwaga sprawiają, że automatycznie postrzegasz rzeczywistość z punktu bohatera, a nie obserwatora. Twoje sny są często odbiciem Twojego życia na jawie. Gdy na jawie zaczniesz ŻYĆ ŚWIADOMIE, wtedy będziesz tak żyć i we śnie. Żyć i postrzegać Świat ze swojego “centrum”, a nie tak, jakbyś oglądał lub oglądała film.
[Pamiętaj, że doświadczanie siebie poza ciałem to jedno, a pamiętanie o tym po przebudzeniu to druga umiejętność. “Relaks i Pamięć Snów“]

 

Medytacja prowadzona “Świadomy spacer Świadomości”
– 3 nagrania:

1 – pełna medytacja w ruchu ze świadomością rytmu oddechu i całego ciała (31 minut, polecam na początek)

2 – wersja skrócona medytacji, ze świadomością stóp i sugestią postrzegania świata poza ciałem (17 minut)

3 – wybrana przeze mnie aktywna afirmacja (5 minut; sprawdź, jakie to uczucie medytować z afirmacją stosując rytm oddechu z nagrania 1)

Celem tej medytacji w ruchu jest:

– świadome doświadczanie swojego ciała i świata

– świadome doświadczanie swoich uczuć i emocji w kontakcie ze światem

– wyłączenie “wewnętrznych dialogów”

– skupienie na sobie, jako centrum

– postrzeganie Świata jako miejsca manifestacji Świadomości (Twojej)

Miejsce medytacji

Na zewnątrz, wśród ludzi (np. galeria handlowa, duży sklep, plaża, ulice miasta, park, itp.)

Czas medytacji

Raczej w ciągu dnia, przy dobrym oświetleniu.
Jeśli myślisz o LD lub OBE, to raczej popołudnie/wieczór.

Tempo i rytm medytacji

Na początek polecam wolniejszy krok niż zwykle. Wolniej idąc więcej zauważasz.
Gdy już poznasz zasadę doświadczenia, możesz również biegać i medytować.

Uwagi, trudności w medytacji

Subwokalizacja: /mimowolne powtarzanie, w myśli lub szeptem, czytanego tekstu; przypomina wewnętrzne dialogi/ u 95% osób występuje, gdy człowiek napotyka słowo pisane, czyli np. w sklepie, na reklamie. Jest efektem szkolnej nauki czytania. Aby zminimalizować lub usunąć subwokalizację najprościej jest szybko przenosić wzrok/uwagę z miejsca na miejsce. Subwokalizacja w minimalnym stopniu występuje u osób stosujący szybkie czytanie (fast reading, czytanie fotograficzne). Dodatkowo, jeśli chcessz zwiększyć szanse na doświadczenia poza ciałem, ćwiczenie na usunięcie subwokalizacji w czytaniu wykonuj przed snem: Wystukując rytm szybko przenoś wzrok po/w linijkach tekstu.

– Spotkania ze znajomymi: może być niezręcznie, gdy ze słuchawkami w uszach ktoś Cię zagadnie. Jakkolwiek celem tego typu medytacji jest zachowanie medytacyjnej świadomości również/zwłaszcza w takich zdarzeniach, to na początek polecam unikać tego typu sytuacji. W miarę osiągania łatwości w medytacji – doświadczaj jej w różnych sytuacjach. Żyj świadomie.

Pamiętaj, że nagranie jest tylko narzędziem.

Nawet jeśli na początku wydaje się to trudne, to przypomina naukę jazdy samochodem. Na początku myślisz, że masz tyle elementów do ogarnięcia w jednej chwili, że… wydaje się to niemożliwe. Dziś się nad tym nie zastanawiasz. Po prostu jedziesz.

Pamiętaj, że nagranie nie jest samochodem, co najwyżej instrukcją jego użytkowania.

Jeszcze o medytacji w ruchu.

Używasz słuchawek, ale nie po to, aby się odciąć od świata zewnętrznego, ale żeby słuchać instrukcji, aby podążać uwagą za instrukcją, aby przypominać sobie o medytacji, gdyby za bardzo uwaga odpłynęła.

Dobrze jest, jeśli słyszysz świat zewnętrzny. Jego dźwięki są tłem – nagranie nie powinno zagłuszać świata. Choć nie jest to wyraźnie powiedziane, to doświadczaj świata wszystkimi swoimi zmysłami. Bądź świadomy lub świadoma tego, co słyszysz, widzisz i czujesz (w ciele i zapachy i emocje).

Od teraz:

Życie jest Medytacją

1 review for Świadomy Spacer Świadomości – Medytacja w Ruchu (medytacja prowadzona)

5.0
1
0
0
0
0

Tylko zalogowani użytkownicy, którzy zakupili ten produkt mogą dodać ocenę i komentarz.

  1. Małgorzata (zweryfikowany)

    Stosuje do biegania. Polecam

Podobne Produkty

już ObserwujeszRemoved from wishlist 0
Zieleń i Złoto – Antykariera 4

Zieleń i Złoto – Antykariera 4

już ObserwujeszRemoved from wishlist 0
Otwarte Drzwi  – Antykariera 6

Otwarte Drzwi – Antykariera 6

już ObserwujeszRemoved from wishlist 0
Dwupunkt 1 – Jasny Umysł (Stan bez myśli – MEDYTACJA)

Dwupunkt 1 – Jasny Umysł (Stan bez myśli – MEDYTACJA)

Rejestracja Nowego Użytkownika
Resetuj Hasło