Zobacz koszyk “Piękne Ciało, Piękny Biust cz.2 – Ładowanie Pragnienia” został dodany do koszyka.

Trening Autogenny Schultza 1-6 (komplet nagrań)

Oceniony 5.00 na 5 na podstawie 7 ocen klientów
(7 opinii klienta)
Obserwujjuż ObserwujeszRemoved from wishlist 14

Trening autogenny Schultza uruchamia te procesy w organizmie, które pozwalają mu wrócić do naturalnej równowagi. Następuje wzrost odporności organizmu, który poprawia stan zdrowia… Medytacja prowadzona w wersji na CD i Mp3 download.

Mp3 Download

Czas trwania: 2×192 minuty (dwie wersje)
Jakość: Hi-Fi 224 kbps
Rozmiar: 615 MB
Zawiera lektora: Tak
Zalecane słuchawki: Tak

19.9933.00

Wyczyść

Trening Autogenny Schultza

– nagrania 1-6,  wersja dla kobiety + wersja dla mężczyzny
(medytacja Mp3 do pobrania lub na CD)

Przed Tobą klasyczny Trening Autogenny Schultza

Nagranie, którego będziesz używać, to nie tylko Relaksacja i doraźne odprężenie ciała. To przede wszystkim część Treningu – celowego i powtarzalnego działania zmierzającego do nabycia umiejętności szybkiego odprężania swojego ciała, umysłu i emocji.

Masz przed sobą wszystkie sześć nagrań, które będą Ci towarzyszyć przez kolejnych 12 tygodni.

Korzystając z innych nagrań spotykałem się najczęściej z zawarciem wszystkich elementów Treningu w jednym utworze. Nie zawsze nauka wszystkich elementów zadania naraz jest dobrym rozwiązaniem, dlatego tutaj przyjąłem model nauki polegający na przyswajaniu umiejętności od podstawowej i dodawaniu kolejnych. (Jeśli jednak chcesz wszystko w jednym – skorzystaj z “Trening Autogenny 6 – Chłodne czoło”).

Struktura Treningu Autogennego Schultza

Cały trening autogenny składa się z 6 nagrań, każde nagranie stosujesz przez 2 tygodnie (lub do momentu osiągnięcia zadowalających wyników):

Tydzień 1-2: “Trening Autogenny 1 – odczuwanie ciężaru” (29 minut)

Tydzień 3-4: “TA 2 – odczuwanie ciepła” (31 minut)
Przeciwwskazania: choroby wrzodowe.

Tydzień 5-6: “TA 3 – rytm serca” (33 minuty)

Tydzień 7-8: “TA 4 – kontrola oddechu” (32 minuty)

Tydzień 9-10: “TA 5 – splot słoneczny” (34 minuty)
Przeciwwskazania: choroby wrzodowe.

Tydzień 11-12: “Trening Autogenny 6 – chłodne czoło” (33 minuty)

Trening Autogenny Schultza CD

 

Trening autogenny Schultza uruchamia takie procesy w organizmie, które pozwalają mu wrócić do naturalnej równowagi. Następuje naturalny wzrost odporności organizmu, który wpływa na poprawę stanu zdrowia w chorobach psychosomatycznych. Stosowany jest również w leczeniu wspomagającym zaburzeń nerwicowych, hormonalnych, lękach itp. Doskonale umożliwia radzenie sobie ze stresem dnia codziennego.

Trening w wersji Mp3 do pobrania lub na CD, wersja dla kobiet i mężczyzn
(w pudełku DVD box, idealne na prezent)

Posłuchaj na YouTube Treningu Autogennego 1 (odczuwanie ciężaru) – przed sesją masz tutaj instrukcję audio, w czasie której możesz przyjąć wygodną pozycję i już zacząć się relaksować.

Trening Autogenny Schultza - YouTube

Polecam również klasyczny Trening Jacobsona

Dodatkowe informacje: Trening Autogenny Schultza 1-6 (komplet nagrań)

Wymiary2 cm
Mp3

Mp3 download, CD (box), Mp3 tylko dla Kobiet, Mp3 tylko dla Mężczyzn

Trening autogenny - Wideo

Trening autogenny Schultza

cz.1 Odczuwanie ciężaru – pełna wersja dla kobiet

7 reviews for Trening Autogenny Schultza 1-6 (komplet nagrań)

5.0
7
0
0
0
0

Tylko zalogowani użytkownicy, którzy zakupili ten produkt mogą dodać ocenę i komentarz.

  1. Oceniony 5 na 5.

    Kinga Michalska

    Polecam! To pierwszy trening autogenny, który “chce mi się trenować” 🙂 Wcześniej po prostu relaksowałam się, a teraz kończę “odczuwanie ciepła” – chcę się ćwiczyć, bo dobrze motywuje 🙂

  2. Oceniony 5 na 5.

    Barbara Porowska (zweryfikowany)

    Za każdym razem relaks, plus lepsza odczuwanie i świadomość siebie, plus łatwe przywoływanie wcześniej wyuczonych odczuć. Dla mnie dwa tygodnie to za długo na jedno nagranie i się nudzi – wtedy przechodzę do następnego. Poza tym polecam ćwiczenia “na sucho”, bez treningu, w komunikacji miejskiej.

  3. Oceniony 5 na 5.

    TomaszB (zweryfikowany)

    Jeśli chodzi o trening autogenny, to przesłuchałem chyba większość dostępnych nagrań w języku polskim, od treningu autogennego cardio a na tym skończywszy. I muszę powiedzieć, że dla mnie olbrzymim plusem jest, że ma taką formę – kolejne nagrania motywują do słuchania i zdobywania kolejnych umiejętnośći, a do tego w połaczeniu z ćwiczeniami w wolnej chwili, np. autobusie, daje rewelacyjne efekty. Nie trzeba korzystać z nagrania, bo umiejętność odczuwania i wpływania na ciało po prostu utrwala się gdzieś w ciele chyba. Polecam nagrania!

  4. Oceniony 5 na 5.

    Monika P. (zweryfikowany)

    Polecam! Korzystałam wcześniej z innych treningów, m.in. z treningu autogennego cardio. Podstawową zaletą tego treningu jest jego rozłożenie w czasie. Teraz pojawia się stresująca koleżanka w pracy, a ja robię kilka oddechów i spokój 🙂

  5. Oceniony 5 na 5.

    Wiki (zweryfikowany)

    Zawsze kojarzyłam trening autogenny z nudnym ćwiczeniem na chwilę – tutaj jest motywacja do osiągania kolejnych stopni. Polecam!

  6. Oceniony 5 na 5.

    KtoIrek (zweryfikowany)

    Mam podobne wrazenia, co poprzednicy –
    dobrze relaksuje, polecam. Przy zakupie online, pobieraniu, treba pamietac, ze pliki mp3 sa spakowane do zip, wiec wygodniej jest na komputerze – na telefonie musialem doinstalowac jedna aplikacje.

  7. Oceniony 5 na 5.

    Karo (zweryfikowany)

    Dziękuję, to jest to – po trzech tygodniach widzę różnicę na plus w swoim zachowaniu i reakcjach na stres w pracy.. co będzie po 12 tygodniu…? Polecam trening, systematyczniść i jest światełko w tunelu 🙂

Podobne Produkty

już ObserwujeszRemoved from wishlist 0
Medytacja Wewnętrznego Uśmiechu

Medytacja Wewnętrznego Uśmiechu

już ObserwujeszRemoved from wishlist 2
Medytacja Ratunkowa – sposób na depresję (medytacja prowadzona)

Medytacja Ratunkowa – sposób na depresję (medytacja prowadzona)

Oceniony 5.00 na 5.
już ObserwujeszRemoved from wishlist 4
Relaks dla Twoich Oczu (palming)

Relaks dla Twoich Oczu (palming)

Rejestracja Nowego Użytkownika
Resetuj Hasło