Sale!

Afirmacje w Depresji z oddechem Wima Hofa

ObserwujDodano do ObserwowanychUsunięto z Obserwowanych 0

Sesja afirmacji wyciągających z obniżonego nastroju, chandry, przypadkowo złapanego doła, stanów depresyjnych… Najważniejsze w trakcie sesji jest utrzymanie rytmu oddechu, a Podświadomość chłonie nowe afirmacje jak gąbka.

Mp3 do pobrania

Czas trwania: 36:29 (wersja długa + krótka)
Jakość: Hi-Fi 320 kbps
Rozmiar: 89 MB (1 plik ZIP)
Zawiera lektora: Tak
Zalecane słuchawki: tak
Rok wydania: 2022

17.99

Flash Sale
days
0
0
hours
0
0
minutes
0
0
seconds
0
0
ISBN 978-83-65116-58-1

“Afirmacje w Depresji”, sesja wyciągająca z obniżonego nastroju, chandry, doła, stanów depresyjnych. Główny nacisk kładziesz tutaj na utrzymanie rytmicznego, pełnego oddechu, a oddech jest tak intensywny, że nie masz czasu na skupianiu się na prawdziwości afirmacji. Twoja Podświadomość chłonie “nowe programy” jak gąbka, bo logiczny umysł nie ma czasu ich podważać!

Afirmacje w Depresji

Taka konstrukcja sesji afirmacyjnej mocno energetyzuje, a powtarzanie afirmacji jest zbędne, bo nie ma na to czasu.

Afirmacje są w 2 drugiej osobie liczby pojedynczej, więc słyszysz, że:

Masz prawo być sobą.

Jesteś dobra taka, jaką jesteś. (Jesteś dobry taki, jaki jesteś)

Dobrze jest dbać o siebie.

Masz w sobie siłę… Pełna lista afirmacji jest w dołączonej instrukcji.

@pawelrobertstan Afirmacje Prawdziwe niezależnie od Ciebie #afirmacja #medytacja #rozwojduchowy #przekonania #pozytywnemyślenie #pozytywnewibracje #treningmentalny #swiadomoscsiebie #podswiadomosc #podswiadomosc #rozwójduchowy #prawoprzyciagania #rozwojosobisty #tworzenieafirmacji #afirmacje #afirmowanie ♬ dźwięk oryginalny – Paweł Robert

Dla kogo są Afirmacje w Depresji

Tytuł jest sugerujący, ale Afirmacje w Depresji będą dobre dla każdego, kto chce zmienić jakość stanu swojej psychiki. Depresja, to skrajność.

Sesja Afirmacji w Depresji będzie dobra nie tylko dla dorosłych, ale również dla nastolatków.

ODDECH – struktura serii Wima Hofa

  1. 30 głębokich, szybkich oddechów, oddychasz ustami lub nosem i ustami,
  2. po ostatnim WYDECHU robisz dłuższe, kilkudziesięcio-sekundowe zatrzymanie oddechu. Jeśli na tym zatrzymaniu oddechu poczujesz, że już musisz nabrać powietrza – zrób to. Nic na siłę.
  3. bierzesz głęboki WDECH regeneracyjny (retencyjny) i robisz ZATRZYMANIE oddechu z pełnymi płucami na 15 sekund.
  4. robisz PEŁEN WYDECH

Taką procedurę powtarzasz 3 razy.

Oddech w tym cyklu zajmuje 4 sekundy, jeden cykl oddechu zajmuje około 3 minut.

Sesję możesz zakończyć po trzech seriach oddechowych, lub skorzystać z części relaksacyjnej, w której możesz dalej doświadczać swojego ciała i słuchać lub słuchać i powtarzać afirmacje.

Jak korzystać z tego nagrania?

  1. Przygotuj SŁUCHAWKI. Jeśli nie masz, to bez słuchawek też możesz korzystać z nagrania, ale więcej korzyści odniesiesz ze słuchawkami.
  2. W trakcie sesji skupiasz się na świadomym, pełnym, głębokim oddechu.
  3. Oddychasz przeponowo, czyli najpierw oddech schodzi do brzucha, a potem wypełnia szczyty płuc. Oddech jest taką falą od brzucha do szczytów płuc i szczytu głowy.
  4. Afirmacje w tej sesji są dla twojego umysłu podświadomego. Dzięki takiej konstrukcji, połączenia oddechu z afirmacjami, działasz na poziomie fizycznym i równocześnie programujesz swoją psychikę, swoją podświadomość do postaw i przekonań, które wyznaczasz treścią afirmacji.
  5. Po ostatniej serii możesz pomedytować, zrelaksować się albo wrócić do normalnych czynności dnia.
  6. Korzystaj z nagrania co dzień, raz lub kilka razy dziennie – zrób z tego swoja codzienność.
  7. Sięgaj po tą sesję za każdym razem, gdy czujesz, że zbliża się gorsza chwila.
  8. Nie oddychaj w ten sposób bezpośrednio po jedzeniu, ani prowadząc pojazdy mechaniczne.
  9. Najlepsza pozycja ciała: wygodna dla Ciebie, siedząca, leżąca, tak, jak lubisz.

Do dyspozycji masz też krótką wersję bez wstępu i zakończenia.

Co zrobić, aby Afirmacje w Depresji były jeszcze skuteczniejsze?

Dodaj swoje imię, lub imię bliskiej Ci osoby, do nagrania!

Po co imię w nagraniu? Żeby skuteczniej, szybciej i efektywniej zadziałać na Podświadomość – na podświadomość zdecydowanie lepiej i mocniej działają komunikaty, w których jest Twoje imię.

Przypomnij sobie te sytuacje, gdy ktoś jest zamyślony, nie reaguje na otoczenie, jest w transie… ale wypowiedz tylko imię i się „budzi” wracając do rzeczywistości.

Albo gdy słyszysz swoje imię – instynktownie na nie reagujesz… Nawet, gdy chodzi o kogoś innego w twoim otoczeniu, podświadomie zwracasz uwagę na swoje imię.

Podświadomość

Podświadomość o wiele łatwiej przyjmuje nowe treści, gdy słyszy swoje imię.

Dzięki temu, że Twoja PODŚWIADOMOŚĆ słyszy swoje imię – doskonale wie, że to ona ma zadziałać i jaki efekt uzyskać. Gdy Twój mózg słyszy swoje imię, o wiele łatwiej przyjmuje nowe informacje i tworzy nowe jakości, bo ma wrażenie, że wskazówki odnoszą się bezpośrednio do Ciebie.

Medytację z Twoim imieniem zamówisz na poniższej stronie. Czas realizacji nagrania personalizowanego jest do 5 dni pracujących.


Dodano do ObserwowanychUsunięto z Obserwowanych 0
Afirmacje w Depresji, z imieniem
Promocja

Personalizowana sesja afirmacji (z Twoim lub bliskiej osoby imieniem) wyciągających z obniżonego nastroju, chandry, przypadkowo złapanego doła, stanów depresyjnych... Czas realizacji: do 5 dni pracujących.

Mp3 do pobrania Czas trwania: 36:29 (wersja długa + krótka) Jakość: Hi-Fi 320 kbps Rozmiar: 89 MB Zawiera lektora: Tak Zalecane słuchawki: tak Rok wydania: 2022

Wsparcie w depresji

Dodano do ObserwowanychUsunięto z Obserwowanych 2
Sposób na depresję: Medytacja Ratunkowa, antydepresanty
Promocja
Ta medytacja nie zmieni Twojej sytuacji. Dzięki tej medytacji zmienisz swój stan emocjonalno-mentalny, a dzięki temu inaczej spojrzysz na  swoją sytuację. Mp3 DownloadCzas trwania: 30 minut Jakość: Hi-Fi 224 kbps Rozmiar: 50 MB (1 plik ZIP) Zawiera lektora: Tak Zalecane słuchawki: Tak
Dodano do ObserwowanychUsunięto z Obserwowanych 1
Wsparcie Psychologiczne
Promocja
6 albumów: wsparcie psychologiczne dla osób w trudnej sytuacji, medytacja, relaksacja, wizualizacja. Format: Mp3 do pobrania ⇊Czas trwania: 272 minuty (6 albumów) Jakość: Hi-Fi 320 kbps Rozmiar: 573 MB (7 plików ZIP) Zawiera lektora: Tak Zalecane słuchawki: TAK Rok wydania: 2022 Instrukcja PDF: Tak
Dodano do ObserwowanychUsunięto z Obserwowanych 3
Medytacja w depresji - Źródło Spokoju
Promocja
Medytacja w depresji pomagająca kontrolować reakcje na stres i lęki poprzedzające depresję. Medytacja uważności łagodząca objawy depresji.Mp3 DownloadCzas trwania: 44 minuty (medytacja + 2 afirmacje) Jakość: Hi-Fi 320 kbps Rozmiar: 107 MB (1 plik ZIP) Zawiera lektora: Tak Zalecane słuchawki: Tak Rok wydania: 2019
Dodano do ObserwowanychUsunięto z Obserwowanych 3
Klasyka relaksacji: Trening autogenny Schultza i Trening Jacobsona
Promocja

3 najczęściej kupowane, klasyczne nagrania relaksacyjne. Teraz w jednej paczce: "Mobilny trening autogenny Schultza", "Trening Jacobsona", "Trening autogenny - regulacja ciśnienia"

Format: Mp3 do pobrania Czas trwania: 03:11:36 (3 albumy, 15 utworów) Jakość: Hi-Fi 320 kbps Rozmiar: 467 MB (5 plików ZIP) Zawiera lektora: Tak Zalecane słuchawki: Tak Instrukcja PDF: Tak
Dodano do ObserwowanychUsunięto z Obserwowanych 1
Wsparcie Psychologiczne
Promocja
6 albumów: wsparcie psychologiczne dla osób w trudnej sytuacji, medytacja, relaksacja, wizualizacja. Format: Mp3 do pobrania ⇊Czas trwania: 272 minuty (6 albumów) Jakość: Hi-Fi 320 kbps Rozmiar: 573 MB (7 plików ZIP) Zawiera lektora: Tak Zalecane słuchawki: TAK Rok wydania: 2022 Instrukcja PDF: Tak
Dodano do ObserwowanychUsunięto z Obserwowanych 3
Medytacja w depresji - Źródło Spokoju
Promocja
Medytacja w depresji pomagająca kontrolować reakcje na stres i lęki poprzedzające depresję. Medytacja uważności łagodząca objawy depresji.Mp3 DownloadCzas trwania: 44 minuty (medytacja + 2 afirmacje) Jakość: Hi-Fi 320 kbps Rozmiar: 107 MB (1 plik ZIP) Zawiera lektora: Tak Zalecane słuchawki: Tak Rok wydania: 2019
Dodano do ObserwowanychUsunięto z Obserwowanych 3
Klasyka relaksacji: Trening autogenny Schultza i Trening Jacobsona
Promocja

3 najczęściej kupowane, klasyczne nagrania relaksacyjne. Teraz w jednej paczce: "Mobilny trening autogenny Schultza", "Trening Jacobsona", "Trening autogenny - regulacja ciśnienia"

Format: Mp3 do pobrania Czas trwania: 03:11:36 (3 albumy, 15 utworów) Jakość: Hi-Fi 320 kbps Rozmiar: 467 MB (5 plików ZIP) Zawiera lektora: Tak Zalecane słuchawki: Tak Instrukcja PDF: Tak
Dodano do ObserwowanychUsunięto z Obserwowanych 5
Pokochaj Siebie THETA KAIZEN
Promocja

Pokochaj Siebie THETA KAIZEN - z tym albumem przywrócisz Miłość do Siebie, lub zbudujesz ją od podstaw. Medytacja z oddechem. Praca z afirmacjami.

Mp3 Download Czas trwania: 64:40 (5 utworów) Jakość: Hi-Fi 320 kbps Rozmiar: 155 MB (1 plik ZIP) Zawiera lektora: Tak Zalecane słuchawki: tak, wymagane Rok wydania: 2019
Dodano do ObserwowanychUsunięto z Obserwowanych 6
Wodospad - Relaksacja dla ciała i umysłu
Deal
Relaksacja, której celem jest psychiczne odprężenie - oczyszczenie umysłu, emocji i ciała ze stresu, strachu,  złogów, blokad mentalnych i emocjonalnych. W symboliczny sposób pozwalasz odpłynąć wszelkim negatywizmom, które opuszczają Twoje ciało.Mp3 do pobrania Czas trwania: 21 minut Jakość: Hi-Fi 256 kbps Rozmiar: 37 MB Zawiera lektora: Tak Zalecane słuchawki: Tak
Dodano do ObserwowanychUsunięto z Obserwowanych 1
Atak Paniki - medytacja na nagły napad paniki
Promocja
Medytacja na sytuacje stresu, "chaosu" mentalno-uczuciowego, gdy uczucia i myśli nie pozwalają na "normalne" funkcjonowanie.  Na stres, nagły atak paniki, lęku, strachu, przerażenia... na szybkie pozbieranie się. Mp3 DownloadCzas trwania: 26:45 minut (2 wersje) Jakość: Hi-Fi 320 kbps Rozmiar: 53 MB (1 plik ZIP) Zawiera lektora: Tak Zalecane słuchawki: Tak, dla wzmocnienia efektu
Dodano do ObserwowanychUsunięto z Obserwowanych 7
Ścieżka Spokoju. Jak poradzić sobie z natłokiem myśli i natrętnymi myślami.
Promocja
Jak sobie poradzić z natłokiem myśli? Co robić, gdy pojawiają się natrętne myśli? Ten Trening pomoże Ci wypracować skuteczną strategię radzenia sobie z myślami w takich sytuacjach. Mp3 Download Czas trwania: 63 minuty (5 nagrań) Jakość: Hi-Fi 320 kbps Rozmiar: 152 MB (2 pliki ZIP) Zawiera lektora: Tak Zalecane słuchawki: Tak
Dodano do ObserwowanychUsunięto z Obserwowanych 2
Sposób na depresję: Medytacja Ratunkowa, antydepresanty
Promocja
Ta medytacja nie zmieni Twojej sytuacji. Dzięki tej medytacji zmienisz swój stan emocjonalno-mentalny, a dzięki temu inaczej spojrzysz na  swoją sytuację. Mp3 DownloadCzas trwania: 30 minut Jakość: Hi-Fi 224 kbps Rozmiar: 50 MB (1 plik ZIP) Zawiera lektora: Tak Zalecane słuchawki: Tak
Dodano do ObserwowanychUsunięto z Obserwowanych 2
Dostrojenie - Powrót do Harmonii (medytacja)
Promocja

NIE TWÓRZ! NIECH WSZECHŚWIAT ROBI TO ZA CIEBIE! Medytacja prowadzona, dzięki której możesz dostroić się i pozwolić Uniwersum przywrócić równowagę w Twoim życiu. Jeśli dążysz do swojego Celu - to jest reset dla umysłu i zaproszenie nowej Jakości do działania.

Mp3 DownloadCzas trwania: 72 minuty (cztery utwory) Jakość: Hi-Fi 224 kbps Rozmiar: 115 MB (1 plik ZIP) Zawiera lektora: Tak Zalecane słuchawki: nie wymagane
Dodano do ObserwowanychUsunięto z Obserwowanych 3
Sen Polifazowy
Promocja
Sen polifazowy, to nagranie ułatwiające szybkie wejście w sen i łagodne wybudzenie po 30 minutach. Doskonale nadaje się na krótką drzemkę w ciągu dnia. Mp3 DownloadCzas trwania: 60 minut (wersja z lektorem i bez) Jakość: Hi-Fi 224 kbps Rozmiar: 96 MB (1 plik ZIP) Zawiera lektora: Tak Zalecane słuchawki: Tak

Medytacja Ratunkowa

Paweł Robert na Tik Toku

Trening Jacobsona +

User Reviews

0.0 out of 5
0
0
0
0
0
Write a review

Jeszcze nie ma żadnych ocen.

Tylko zalogowani użytkownicy, którzy zakupili ten produkt mogą dodać ocenę i komentarz.

PREKOGNICJA.pl
Rejestracja Nowego Użytkownika
Shopping cart