Eksperyment Lotto 2016 – EFEKT MAHARISHIEGO i Prawo Przyciągania

Prawo Przyciągania i efekt Maharishiego - Eksperyment Lotto 2016

Wspólna medytacja potwierdzająca wpływ grupowej świadomości na realną rzeczywistość. Prawo Przyciągania w Lotto. Efekt Maharishiego.

Efekt Maharishiego, fizyka kwantowa i Prawo Przyciągania w lotto = Eksperyment Lotto 2016

Tegoroczna wspólna medytacja eksperymentu lotto jest pod hasłem

Prawo Przyciągania w Lotto

Podsumowanie i wnioski
z Eksperymentu Lotto 2016

Na podstawie ilości wyświetleń medytacji wideo na YT w eksperymencie wzięło udział kilkadziesiąt osób.

Nie udało się zebrać 1% osób grających w Lotto (Multi Multi), a co za tym idzie – interpretacja wyniku w kontekście efektu Maharishiego (i prawa przyciągania) mija się z celem.

Liczby do eksperymentu zostały wybrane ze wspólnej medytacji prekognicji 10 osób, które w sumie wzięły udział w 15 sesjach prekognicji na 10 dni przed eksperymentem. Jedna osoba przesłała liczby uzyskane inną techniką (2 liczby). Do eksperymentu zostało wytypowanych 6 liczb, które najczęściej się powtarzały.

Wyniki eksperymentu Lotto 2016

W dniu eksperymentu (26.11.2016 godz. 21:40) potwierdziła się tylko 1 liczba z 6 typowanych. Skuteczność indywidualnych sesji wahała się od 0 do 4 trafień.

W kolejnym dniu (27.11.2016 godz. 14:00) – 3 trafienia z 6, a z indywidualnych prekognicji jedna osoba wytypowała 5/6.

Wnioski

Trudno zebrać grupę uczestników, która byłaby znacząca od strony efektu Maharishiego.

Tego typu działania przyciągają osoby szukające łatwej drogi do pieniędzy.

Ze strony prekognicji: dobrze brać pod uwagę również wcześniejsze i późniejsze losowania.

Ze strony wspólnej prekognicji należałoby sprawdzić związek pomiędzy

  • ilościowym występowaniem liczb, a trafnością (czy-na ile skuteczność wiąże się z ilością typowań uczestników)
  • czasem do celu prekognicji a trafnością (czy skuteczniejsza jest prekognicja w dniu losowania, czy np. miesiąc przed)

Eksperyment Lotto nie powinien być publiczny i ogólnie dostępny. Prawdopodobnie oznacza to koniec potwierdzania efektu Maharishiego dla Lotto.

W przypadku niezadowalających efektów negatywne komentarze niekorzystnie wpływają na Podświadomość. To akurat element, który często występuje w wielu aspektach życia, więc jeśli doświadczasz czegoś takiego, niezależnie od dziedziny życia, pamiętaj, że

“Psy szczekają – Karawana jedzie dalej”

Na koniec screen z mms-a, którego dostałem w dniu eksperymentu (gra Lotto)

Prekognicja Lotto 2016

Prawo Przyciągania

Prawo Przyciągania mówi, że przyciągasz do swojego życia to, co masz w swoim umyśle. Materializuje się i spotyka Cię to, „co w sobie nosisz”. Rezonujesz ze światem i Świat rezonuje z Tobą. To Ty wpływasz na to, czego doświadczasz.

Prawo Przyciągania dla lotto oznacza, że wpływasz  na to, jakie liczby zostaną wylosowane.

Niestety, a może na szczęście, każdy z grających wpływa na wynik losowania. Oznacza to, że wynik losowania jest wypadkową wpływu wszystkich grających w lotto. Każdy ciągnie w swoją stronę, więc czy w tym chaosie jest metoda?

Fizyka kwantowa

Fizyka kwantowa mówi, że obserwator ma wpływ na wynik doświadczenia, a wielu badaczy powołuje się na Efekt Maharishiego, który mówi, że aby zaobserwować zmiany wystarczy 1% populacji.

Efekt Maharishiego

Efektem Maharishiego nazwano zależność polegającą na wpływie medytacji, wpływie medytujących osób na otaczającą rzeczywistość. Efekt Maharishiego mówi, że kiedy 1% danej populacji medytuje w określonej intencji, wtedy można zaobserwować zmiany w otaczającym świecie.

Maharishi Effect i Prawo Przyciągania dla Lotto – teza

Aby zaobserwować efekt Maharishiego w lotto potrzeba 1% medytujących z populacji graczy lotto. Na jedną grę lotto średnio puszczanych jest około 2-5 mln zakładów. Multi Multi, to około 300-600tys. zakładów. Mini lotto – 500-800tys.

1% z tej populacji, to dla Lotto maksymalnie 20-50tys. osób, dla Multi Multi maksymalnie 3-6tys. i Mini Lotto 5-8tys. osób.

Tyle teoria.

Efekt Maharishiego – Praktyka

W praktyce, w Eksperymencie Lotto 2015, dla kilkudziesięciu osób medytujących dla Multi Multi, efekty jakie uzyskaliśmy bezpośrednio na konkretne losowanie, to trafień: 1/6 i cztery liczby „przesunięte” obok tych z medytacji. Następnego dnia były wylosowane 4 z 6 typowanych.

Więcej o założeniach eksperymentu kwantowego na YT: https://youtu.be/ja3AkEX3_HE

Eksperyment Lotto 2016 (kwantowy)

CEL eksperymentu

Potwierdzenie wpływu zbiorowej medytacji – intencji na wynik losowania Lotto.

CZAS wspólnej medytacji

Sobota, 26 listopada godz. 14:40, losowanie Multi Multi 21:40

ZAŁOŻENIA eksperymentu kwantowego

Obserwator wpływa na wynik doświadczenia (fizyka kwantowa, Maharishi effect, Prawo Przyciągania). Masz wpływ na to, co dzieje się w Twoim życiu, w twoim świecie. Twoje myśli i uczucia wpływają na to, co dzieje się w Twoim życiu, a Twoje przekonania determinują to, co Ci się przydarza.

PRZEBIEG eksperymentu kwantowego

Uczestnicy Eksperymentu, w sobotę 26.11.2016r. o godz. 14:40 świadomie wyrażają swoją intencję wylosowania konkretnych 6 liczb Multi Multi dla siebie i dla innych graczy.

Po medytacji uczestnicy skreślają i wysyłają kupon Multi Multi.

UWAGI do eksperymentu

Do medytacji udostępniona będzie instrukcja *pdf oraz medytacja na YouTube.

Typowane liczby będą dobrane na podstawie liczb przesłanych w ramach wspólnej medytacji prekognicji 17.11.2016r.

Udział w eksperymencie oznacza wzięcie udziału we wspólnej medytacji i-lub wysłanie kuponu z intencją wylosowania typowanych liczb.

Dla biorących udział w eksperymencie i dopisujących się do biuletynu Prekognicja.pl od 15 do 25 listopada dostępny jest 100% kod rabatowy na medytację „Lotto Wygrywających”. Dopisz się przez

FACEBOOKA lub

już ObserwujeszRemoved from wishlist 0
MegaMillions Prekognicja

MegaMillions Prekognicja

już ObserwujeszRemoved from wishlist 0
Prekognicja Lotto – KOMPLET medytacji dla intuicyjnego typowania (do 47% taniej)

Prekognicja Lotto – KOMPLET medytacji dla intuicyjnego typowania (do 47% taniej)

49.0079.77
już ObserwujeszRemoved from wishlist 0
Powerball Prekognicja

Powerball Prekognicja

Please enable JavaScript to view the comments powered by Disqus.
Rejestracja Nowego Użytkownika
Resetuj Hasło